Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door wvdkuil
#65279
De lijst wordt met aangeboden Davis zaken wordt aangepast als er iets verkocht is.
De eerste pdf vindt u op http://wiri.be/DAVIS.pdf

De verzendkosten vanuit Belgie zijn redelijk, en bedragen voor u maximaal 15 euro per pakket.

Ik hoop dat ik er wellicht enkelen van u een plezier mee kan doen.

Wim

[img]http://wiri.be/davis2.jpg[/img]

Nog wat toelichting:
Met ISS bedoel ik ALLES behalve de console. die heb ik nog nodig om de loggers => weerstations te koppelen. Dus wat bij onze veel gebruikte leverancier: 6322EU ISS VP2 Artikelnr: 6322OV is.
Maar wel jaren oud, in orde, en zeker interessant als je alle onderdelen als reserve gebruikt.

Compleet pakket verkoop heeft mijn voorkeur Natuurlijk kan er als bijvoorbeeld niemand een complete soil/moist set wil over een tijdje gesproken worden om alleen 1 sensor eruit te halen.
Maar ik verwacht dat het als complete set veel meer "value for money" heeft voor de koper.

Dus eerst wordt alles compleet aangeboden, over een paar maanden zal ik het wel in stukjes hakken. Ik ga het niet mee verhuizen.
Door lammertsm
#65285
Wim,

De 6316EU is dit de Weather Envoy VP2 draadloos versie en niet de 6316c (Cable)?
Ik heb wel interesse als het de Envoy VP2 draalose versie is (zonder datalogger)

Ik heb ook wel interesse in de 6475 EU Temperatuur meter met rj45 stekker.

Wil je eventueel ook los een 6470 Temp probe verkopen?

Groet,
Martijn
Door lammertsm
#65290
Wim,

De 6316EU is dit de Weather Envoy VP2 draadloos versie en niet de 6316c (Cable)?
Ik heb wel interesse als het de Envoy VP2 draalose versie is (zonder datalogger)

Ik heb ook wel interesse in de 6475 EU Temperatuur meter met rj45 stekker.

Wil je eventueel ook los een 6470 Temp probe verkopen?

Groet,
Martijn
Door wvdkuil
#65291
lammertsm schrijft:
Wim,

De 6316EU is dit de Weather Envoy VP2 draadloos versie en niet de 6316c (Cable)?
Ik heb wel interesse als het de Envoy VP2 draalose versie is (zonder datalogger)

De 6316EU is de draadloze versie. Wordt aangeboden met een seriele logger en een verloop serieel naar usb.

De nummers van alle apparatuur staat op de originele doos, behalve de "ISS-compleet" die zijn gebruikt.
Ik heb ook wel interesse in de 6475 EU Temperatuur meter met rj45 stekker.

Wil je eventueel ook los een 6470 Temp probe verkopen?

Zie ook de eerste post bovenaan. Het staat net te koop als complete set.
Groet,
Martijn

Wim
Door Stef66
#66628
Hallo Wim,
Zijn de niet originele data loggers USB nog beschikbaar?
Ik heb een Davis Vantage Vue sinds 2012 (dus oud model vermoed ik) en zou graag de console koppelen met mijn Mac.
Kunnen deze loggers gebruikt worden voor een Mac?
Is hiervoor software beschikbaar?
Excuces voor deze wellicht vreemde vragen maar ik ben een newbie in deze materie.

Mvg
Stef
Door wvdkuil
#66630
Stef66 schrijft:
Hallo Wim,
Zijn de niet originele data loggers USB nog beschikbaar?
Ik heb een Davis Vantage Vue sinds 2012 (dus oud model vermoed ik) en zou graag de console koppelen met mijn Mac.
Kunnen deze loggers gebruikt worden voor een Mac?
Is hiervoor software beschikbaar?
Excuces voor deze wellicht vreemde vragen maar ik ben een newbie in deze materie.

Mvg
Stef
De laatste testen waren niet succesvol. Beter om een originele Davis te zoeken,
Wim