Ben je op zoek naar een (2e hands) weerstation of heb je juist iets in de aanbieding? Gebruik dan dit forum...
Door sparkle
#11063
Hallo,

Ik moet met pijn in me hart mijn weerstation verkopen. Ben verhuist namelijk en heb hier geen plek om de sensoren zo neer te zetten dat er een normale werking gegarandeerd is.:(

Voor de serieuze hobbyist Is de Davis Vantage pro2 ideaal.
Ik heb een advertentie op marktplaats staan. Weet niet of ik een link mag neer zetten??

Het systeem bestaat uit, console, draadloze zenders (2), windmeter,
weerhut met regen meter, datalogger USB, ventilator kit en Nederlandse handleiding.

als er belangstelling is dan hoor ik het graag. Zoek ander ook ff op marktplaats.

Groeten

Richard
Door eugel
#11066
Hallo Richard

Wel jammer dat je geen lokatie gaat betreden waar je metingen kunt gaan uitvoeren. weet niet waar je heen gaat maar zelfs in een flat(+balkon) kun je metingen uitvoeren.

Heb inmiddels wel je advertentie gezien en volg hem met belangstelling omdat ik een bod heb gedaan natuurlijk. jammer wel dat de datalogger een usb uitvoering is. Moet een seriele hebben.

Groeten marcel.
Door sparkle
#11094
Ik zit idd in een soort flatje, maar ik kan de metingen van balkon echt niet serieus nemen toch?? Dan zit ik nog met me wind meter. Ik kan zonder hulp die niet plaatsen. Volgens mij gaan er veelste veel afwijkingen komen als ik hier tussen het beton mijn sensoren ga plaatsen.

De belangstelling is niet erg groot. Hoop domme vragen van mensen. Zoals wat voor merk het is bijvoorbeeld. :)

Ik kijk wel hoe het gaat lopen.
Door wslangerak
#11108
Zolang je niet commercieel bezig bent en er 10 per maand aanbied ;)
Tenslotte is dit de categorie Aangeboden/Gezocht.
Door Mike
#11197
Nou je heb nu wel reactie, maar of die serieus genomen moeten worden??????????????????, probeer dat wel in de gaten te houden, want anders kom je er nooit vanaf.
Door sparkle
#11200
ja weet ik, ik heb nu iedereen een bericht gestuurt die heeft geboden. maar geen serieuze mensen helaas, ach als ik hem niet verkoop laat ik hem lekker staan. staan me niet in de weg.
Door sparkle
#11324
Nou, wat een vertoning op marktplaats, veel bieders maar bijna geen serieuze mensen, er zijn een paar die graag veel willen bieden om boven de rest uit te willen komen maar daarna niet willen kopen. Ga mischien over op ebay, daar is een bod na verstreken tijd bindend. Kijk vandaag nog even aan. Als er mensen van dit forum intersectie hebben hoor ik het graag. Prijs valt over te praten.
Door osjohn
#11331
Bij eBay kan je vooraf de minimale prijs invoeren !!!

Anders heb je kans dat er een zeer laag bedrag uit komt.

John van Os