Algemeen forum voor discussie over de website
Door Dropje
Toch wel vreemd, die melding van "no data" voor de MOS verwachting van vandaag voor Biddinghuizen.
Bijlagen
mosimage_1_.jpg
mosimage_1_.jpg (67.93 KiB) 3178 keer bekeken
Door wslangerak
Hoogstwaarschijnlijk "ijsregen".

't Is slordig, maar hiervoor heeft MC zelf nog geen icoon.

Bij gebruik van de XML is dit te ondervangen doordat je eigen iconen kan gebruiken.

Gr,
Door jango
Ik vind het slordig van MC en vind dat ze hierin nalatig blijven.

Heb ook al meerdere malen een verwachting gehad met de vermelding no data.

Dus actie van MC is zeer gewenst.

groet Jan
Door Luc
Ik heb vanmiddag al contact gehad met Meteo Consult hierover. Het is binnen Meteo Consult doorgezet naar de technische mensen die hier naar moeten kijken.

Ik hoop snel antwoord en een oplossing te krijgen.

Gr,
Luc
Door Luc
Wietse schrijft:
En Luc, zeker nog niks gehoord van Meteo Consult hé, na 2 weken en 2 dagen :s.
Jawel,

Op 5 januari heb ik een reactie gekregen. Na onderzoek bleek dat er in inderdaad een probleem is met het icoon voor ijzel. Intern zouden ze dat aanpassen. Ik heb niet meer bevestigd gekregen dat dat inmiddels gebeurd is. Ik vraag het voor de zekerheid nog even na...

Gr,
Luc
Door Wietse
Okee, Luc.
Echter geld het niet alleen voor het icoon 'ijzel'. Het hele iconensysteem moet op de schop, want als er in de mos bijv. 7,8 mm wordt verwacht staat er vaak een icoontje met een regendruppel.
Maar dit heb ik al meerdere keren uitgelegd. Dus ik neem aan dat ze dit dan ook direct goed doen.
Door jango
Ik vind wel dat MC zich erg afzijdig houd en er weinig aan doet om zulke problemen te verbeteren.
Ik heb afgelopen week nog weer een paar dagen een mos verwachting gehad met te vermelding no data.

Als er vraagstelling komt met als direct betrokkene MC dan lees je op het forum zelden of nooit een reactie van de zijde van hen.

Het is zoals commercie beaamt als ik er geen voordeel uit kan halen zal ik er ook geen aandacht aan besteden.

Het gaat hen lijkt mij zuiver en alleen om de cijfers en om deze al dan niet kloppend en geverifieerd via de media aan heel Nederland te laten horen.

En trots als ze dan zijn want het is nl. MC die dat gemeld heeft.

Ik vind het KNMI heel ander reageren en uit hun reactie kan je wel opmaken dat zij het HWA forum wel volgen en als het nodig is ook reageren.

Ik vind dus dat MC hun betrokkenheid bij HWA wel wat beter kan tonen door als het nodig is zich ook te mengen in de discussie.

Groet Jan
Door Wietse
Ik sluit me geheel bij Jan aan, en ik blijf bij mijn punt dat als MC deze maand hier niks meer aan doet dat ik dan de levering stop zet.