Algemeen forum voor discussie over de website
Door Christian
#2734
Iemand ver in Twente heeft een fout in zijn weerstation, hij meet een veel te hoge temperatuur nu.

Iets aan doen?

Hoor net van Wietse dat hij het is, zijn weerstation werkt niet mee. Let daar dus niet op :D
Door schilper
#2735
Al een hele verbetering die temperatuur aanduiding op de kaart.
Hierbij een moment opname van vanavond, jammer dat er in bijna een derde van deze kaart geen temp. staat. Is dat nog te verfijnen bv iedere unieke kleur in ieder geval een vermelding?
Bijlagen
tempmap__201_x_300_.jpg
tempmap__201_x_300_.jpg (21.32 KiB) 3153 keer bekeken
Door Christian
#2736
Dat had iets te maken met de hoeveelheid vlakken in de kaart.
Door Ronados
#2737
Inderdaad Christiaan. Het is onze bedoeling dat de temperatuur niet in verschillende temperatuurgebieden valt. De temperatuur moet aangeven welke temperatuur het gebied onder hem heeft, zodat je makkelijker kunt aflezen welke kleur welke temperatuur in de kaart is.
Door schilper
#2746
Oké ik keek dus gisteravond laat. Er stonden 4 temp vermeldingen op de kaart. Er waren echter nog drie gebieden met een afwijkende kleur en geen vermelding. (waren best behoorlijk grote gebieden)
Door Ronados
#2747
De temperaturen hebben een eigen vaste plaats en passen hun locatie dus niet aan aan de temperatuur gebieden.
Door Christian
#2749
[quote=schilper]Oké ik keek dus gisteravond laat. Er stonden 4 temp vermeldingen op de kaart. Er waren echter nog drie gebieden met een afwijkende kleur en geen vermelding. (waren best behoorlijk grote gebieden) [/quote]

Dat wordt dus vergelijken met de legenda ;)
Door Ronados
#2758
Als je weet dat de temperatuur in een gebied 6.8 graden is, dan weet je ook dat het gebied zelf 6-7 graden is. Zo kun je ook zien waar het 7-8 graden gebied ligt (daarnaast) enz. enz.

Wellicht dat ik het binnnenkort even toelicht met wat plaatjes :)
Door Luc
#2759
Ronados,

Als we het Celsius symbool weglaten, dan kunnen we kleinere gebieden definieren waar de temperatuur in komt te staan. We hebben dan minder snel de failover nodig. Lijkt dat je wat?

Luc
Door Ronados
#2771
Hmm. das inderdaad een goed punt, ik zal het straks meteen uitscripten.