Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
#4887
Dit is een bericht eigenlijk voor Luc maar ik denk dat het goed is alle collega's hierover mee te laten praten.

Luc,

Er komen nu ook weer duidelijke verschillen van waarnemingen voor. Dit zit hem in feit dat iedere weerwaarnemer zelf bepaald wanneer zijn dagsluiting is. ( bv. 19.00 uur of 24.00 uur ).

In het verleden is hierover al eens gediscussieerd.

Maar neem nu zojuist. Temperatuur Actueel 29,7 (Zwijndrecht 12.37) en Extreem 31,2 (Vragender 15.25). Dit was de waarneming om ca. 12.45 vandaag.

Is er nu geen middel om allemaal naar dezelfde uitgangspunten te gaan ?
Zo hebben, in mijn ogen, de extremen generlei waarde.

Als leider van deze troepen, kom maar met de oplossing, Luc.

Ik ben benieuwd.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
#4888
Hoi Bert,

Ik heb een oplossing in gedachten. Er is daar ook al een ander topic over. Het probleem is echter tijd. Ik moet echt een paar dagen (onafgebroken) hieraan kunnen werken. Ik ben hier een paar maanden terug aan begonnen, echter dit is echt iets waar je wat meer tijd achter elkaar aan moet besteden. Die tijd heb ik helaas nog niet vrij kunnen maken.

Ik heb nu vakantie. Behalve een hoop klusjes in en om het huis, hebben we ook dagtrips gepland met de kids. Wellicht blijven er nog een paar regenachtige avonden over, zodat ik hieraan kan gaan werken.

Ik vind dit ook een belangrijk issue....
Door SpeedyGJ
#4889
Het is idd iets waar verwarring kan ontstaan. Anyway, kids etc gaat natuurlijk altijd voor alles :) zo dus ook bij mij, ik pak alleen dingen op als ik tijd heb, 80% van de tijd besteed ik aan mijn vriendin en huishouden :)
Door weerzoetermeer
#4893
Hoi Luc,

In ieder geval succes ermee want ook ik hoop dat er zo snel mogelijk iets wordt gedaan aan een aantal zaken zoals de tijden maar ook de extremen. Vandaag voor de zoveelste keer weer Texel met een -67 graden. Voor ons als amateurs wel te begrijpen maar als bezoeker die puur de min en max van vandaag in Nederland wil weten is het lachwekkend.

Maar de kids gaan natuurlijk voor he!

Fijne vakantie in ieder geval...

Gr.
Thierry van Wijland