Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
#2821
Vooral nu het weer wat minder dynamisch is, merk ik dat de groei van het aantal bezoekers stagneert. Hetzelfde geldt voor nieuwe aanmeldingen van weerstations.

Ik wil daarom iedereen oproepen een link naar www.hetweeractueel.nl te plaasen, zodat de website wat meer bekendheid krijgt.

Als je een graag een link terug wilt, dan kun je als reactie posten waar jouw link naar hetweeractueel.nl staat.
Door wslangerak
#2822
Goed idee Luc.

Nou, minder dynamisch? Wat dacht je van een hoogterecord van de luchtdruk wat er waarschijnlijk dit weekend aankomt? Nee, je hebt gelijk, geef mij maar storm, sneeuw, onweer en dat soort "ellende"....

Maar goed, de link naat HWA staat al sinds het begin op mijn website,
http://www.weerstationlangerak.nl

En hier eventueel een stukje tekst (had ik allang moeten mailen :blush: ):

Weerstation Langerak is operationeel sinds juni 2006. Het station maakt gebruik van een TFA Nexus, gecombineerd met Weather Display. Samen met PHP, Ajax en Flash wordt het geheel gevormd tot een website met actuele info, 3 webcams, weerfoto's, nieuws verwachtingen en nog meer.

Succes verder met Het Weer Actueel!
Bijlagen
wslangerak.png
wslangerak.png (32.64 KiB) 2800 keer bekeken
Door tvg
#2823
Overluchtdruk gesproken, dit zit niet in het overzicht:(
Kan dat nog worden toegvoegd of is daar een reden voor om het niet te doen.

Groet

Theo
Door Luc
#2824
De luchtdruk staat wel bij de weerstations vermeld, maar inderdaad niet in de vergelijking op de homepage. Ik zal dit overwegen, maar ik zie in de database wel duidelijke verschillen, omdat volgens mij niet alle weerstations corrigeren naar zeeniveau.
Door Wietse
#2827
Ik plaats ook wel even een banner op mijn site, alle kleine beetjes helpen ;).
Door Christian
#2831
Ik zal je wel even bij mijn linkpartners zetten. Ook al klinkt het hard, ik heb echt geen ruimte voor een banner op mijn homepage..

Misschien (misschien!) binnenkort een bannervak onderaan de site (tegen kosten voor plaatsing banner). Dan zal ik (uiteraard gratis) jouw banner plaatsen :)
Door wthus
#2844
Heb de banner al sinds dat ik me heb aangemeld op de frontpage van mijn website staan.

Groeten uut de Achterhoek! B)
Door SpeedyGJ
#2907
Zo ook even gedaan! Nu dubbel gelink, nu hopen op meer bezoekers voor zowel mijn website als deze ;)