Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
#5798
Ik heb de homepage aangepast. Ik heb de extremen van de vorige dag toegevoegd. Dan kun je 's morgens nog zien waar het gisteren het warmst was.

Verder heb ik de indeling wat aangepast, zodat er aan de rechterkant plaats is voor een poll en voor een shoutbox.

Ook heb ik een shoutbox toegevoegd en geintegreerd met de SMS Service. Handig als je tijdens een chase wat wilt roepen. (of als je je verveelt tijdens een treinritje)
Door jango
#5811
over makelijk gesproken dit is zo toch niet te lezen schrollen van boven naar beneden en dan ook nog van links naar rechts erg onhandig

beterschap

gr Jan
Door Luc
#5819
jango schrijft:
over makelijk gesproken dit is zo toch niet te lezen schrollen van boven naar beneden en dan ook nog van links naar rechts erg onhandig

beterschap

gr Jan

Komt goed. Dit zijn nog kinderziektes... te snel in productie willen nemen...excuses daarvoor.

Ik heb getest op IE7 en FF met (te) weinig tekst in de shoutbox. Een lange URL zorgt voor de horizontale scrollbar. De verticale scrollbar, ontkom ik niet aan, omdat je niet weet hoelang de berichten zijn. Ik zal eens kijken hoe ik dit kan optimalieren.

De verkeerde positionering van het plaatje komt voor op IE6. Blijkbaar interpreteert IE6 de CSS anders. Ook hier zal ik een oplossing voor gaan zoeken.
Door Luc
#5827
wthus schrijft:
op het kaartje zijn enkele links niet aanklikbaar, klopt dat?
Ik zie zo snel niet welke. Kun je dat aangeven? Kan zijn dat de weerstations die meer dan 3 weken offline zijn wel nog in het plaatje staan, maar niet meer aanklikbaar. Dat zal ik eens nakijken
Door wthus
#5837
Ze doen het inmiddels weer. Het waren een paar online stations die niet aanklikbaar waren.
Door rjdrent
#5885
Kan bij de shoutbox ook automatisch datum/tijd worden toegevoegd aan de berichtjes? Nu kan je niet zien wanneer het berichtje geplaatst is. Dan reageer je mogelijk op een oud berichtje.
Door Luc
#5886
rjdrent schrijft:
Kan bij de shoutbox ook automatisch datum/tijd worden toegevoegd aan de berichtjes? Nu kan je niet zien wanneer het berichtje geplaatst is. Dan reageer je mogelijk op een oud berichtje.

De datum en tijd zit onder de 'mouseover'. Als je de muiscursor over een bericht plaatst, dan zie de je datum en tijd.
Door rjdrent
#5927
Luc schrijft:
rjdrent schrijft:
Kan bij de shoutbox ook automatisch datum/tijd worden toegevoegd aan de berichtjes? Nu kan je niet zien wanneer het berichtje geplaatst is. Dan reageer je mogelijk op een oud berichtje.

De datum en tijd zit onder de 'mouseover'. Als je de muiscursor over een bericht plaatst, dan zie de je datum en tijd.


Je hebt helemaal gelijk. Het was mij nog niet opgevallen. Prime functie zo.