Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
#5949
Hallo collega weerwaarnemers, daar was tie weer,

Wat mij opvalt is dat het aantal weerstations plotseling is gedaald van 169 naar 163.

De nieuwe stations worden altijd bekend gemaakt maar is het ook niet handig dat indien je vertrekt dat ook wordt bekend gemaakt ? Dat schijnt thans het geval te zijn, 6 stations weg dat is wel veel.

Wellicht is er een moderator die hier antwoord op kan geven.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Luc
#5962
Hoi Bert,

Het is niet zo dat er nu in plotseling 6 weerstation zijn vertrokken. Ik heb een paar weken terug alle weerstations die meer dan 3 weken de data niet aanleveren automatisch uit de lijsten gefilterd. Later heb ik deze ook van het kaartje op de homepage gehaald. Bij de totalen stonden deze weerstations echter nog wel. Dat heb ik nu aangepast. Alleen bij de "weerstations in de buurt" staan ze nu nog, maar dat zal niet lang meer duren B)
Door Meteonoord
#5963
Duidelijke verklaring Luc. 't Is mij duidelijk.
Wat mij betreft einde topic.
Groet
Bert J. van Bergen
Door Luc
#5964
Alleen bij de "weerstations in de buurt" staan ze nu nog, maar dat zal niet lang meer duren B)
Sterker nog... is zojuist aangepast!
Door wthus
#5965
Luc schrijft:
Alleen bij de "weerstations in de buurt" staan ze nu nog, maar dat zal niet lang meer duren B)
Sterker nog... is zojuist aangepast!


Je bent er maar druk mee zo! ;) :)
Door Luc
#5967
Je bent er maar druk mee zo! ;) :)

Eigenlijk te druk, moet me af en toe dwingen om NIET de laptop aan te zetten. :(.

Maar over 2 weken rond deze tijd zit ik lekker op een Duits eiland in de Middenlandse Zee. Kan ik dan afkicken...:woohoo: :P :blink:
Door wthus
#5968
Luc schrijft:
Maar over 2 weken rond deze tijd zit ik lekker op een Duits eiland in de Middenlandse Zee. Kan ik dan afkicken...:woohoo: :P :blink:


Duits eiland in de Middelandse zee? :huh:
Veel plezier alvast Luc! B)
Door wsp
#5972
wthus schrijft:
Luc schrijft:
Maar over 2 weken rond deze tijd zit ik lekker op een Duits eiland in de Middenlandse Zee. Kan ik dan afkicken...:woohoo: :P :blink:


Duits eiland in de Middelandse zee? :huh:
Veel plezier alvast Luc! B)


Ik denk Mallorca

:laugh:
Door Meteonoord
#5987
Luc schrijft:
wsp schrijft:
Ik denk Mallorca

Bijna goed! Een eilandje oostelijker: Menorca, oftewel een 'Oost-Duits' eiland :laugh:

het schijnt er goed toeven te zijn:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/3668/insotel-club-punta-prima/

deze link zal ik de komende anderhalve week nog wel geregeld kijken:
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/plaats_weer/558/weersverwachting/


Beste moderator,

Hoort deze discussie in dit topic thuis ?

Groet,

Bert J. van Bergen