Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
#2874
Het gastenboek is verplaatst en staat niet meer direct in het hoofdmenu. De reden hiervoor is dat het gastenboek steeds minder gebruikt wordt nu er een forum is. Het gastenboek hangt nu onder het menu overig.

Verder heb ik een functionaliteit toegevoegd om links uit te wisselen. Deze hangt onder het menu "Overig-Links". Als je een link wilt uitwisselen met hetweeractueel.nl dan controleert het systeem eerst of er al een link terug is geplaatst. Daarna wordt de link toegevoegd aan hetweeractueel.nl

Ook zijn enkele menu items verplaatst van het menu weeramateur naar het menu overig.
Door jorissynaeve
#2921
En als je je link daar wilt toevoegen maar je hebt al een banner staan op je website (en dus niet die html-code)? Gaat dat dan ook die "link uitwisselen"?
Door jorissynaeve
#2931
Ok, is gelukt, maar omdat ik met redirect-links werk en op die redirect-pagina die code gezet heb.

Effe een kleine bug melden: Als de Url ongeldig is, zegt hij "kan geen cantact maken". Dus cantact moet contact worden ;)
Door Luc
#2935
Effe een kleine bug melden: Als de Url ongeldig is, zegt hij "kan geen cantact maken". Dus cantact moet contact worden ;)

Dank je wel voor het melden. Ik zal hem een deze dagen even aanpassen...:P