Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
E-mail adres wijzigingen aangesloten weerstations (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: E-mail adres wijzigingen aangesloten weerstations
E-mail adres wijzigingen aangesloten weerstations 6 Jaren, 7 Maanden geleden  
Alle aangesloten weerstations op Hetweeractueel.nl zijn gekoppeld aan een gebruikers account met bijbehorend e-mail adres op het forum. Dit e-mail adres wordt ook door HWA gebruikt als correspondentie adres.

Natuurlijk kan een e-mail adres weleens wijzigen. Helaas geeft niet iedereen een e-mailadres wijziging door. Daardoor zijn er enkele aangesloten weerstations waarvan ik geen actief e-mail adres meer heb. Deze kan ik dus niet bereiken bij storingen e.d.

Bij deze wil ik dan ook verzoeken om e-mail adres wijzigen, door te geven via het profiel op het forum: www.hetweeractueel.nl/forum/?do=userdetails&func=myprofile

Bedankt voor de medewerking!

Gr,
Luc
Luc (Admin)
Vantage Pro 2 met UV/Solar
Oprichter Hetweeractueel
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Het weer actueel Locatie: Kessel Geboortedatum: 1973-06-30
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 28/11/2011 16:11 Door Luc.

Promoot www.hetweeractueel.nl door een link of promotiebanner op je eigen website te plaatsen!

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 47 gasten en 1 lid online