Algemeen forum voor discussie over de website
Door poldeleeuw
#51051
Hallo,

Ik vroeg mij af hoe het eigenlijk in zijn werk gaat om het customtextout10.txt bestand van WD uit te lezen en de data te gebruiken op een php pagina?

Ik zat al wat te klungelen met php maar ik kom er niet aan uit. Ik had al een include gebruikt maar dan krijg ik de inhoud (raw data) van het txt bestand.

Kan er iemand helpen hierbij?

Joeri.
Door wslangerak
#51055
Welk nut heeft dat? Als je zelf WD hebt draaien heb je die file helemaal niet nodig, want je hebt standaard alle mogelijkheden al. Bijvoorbeeld de clientraw-files die al die data ook in zich hebben.
Door wslangerak
#51062
poldeleeuw schrijft:
IS dat nu zo erg om mij op weg te helpen? T'is niet dat ik alles van HWA ga kopieren he ofzo. Die code is precies voor jullie heilig.

Ja, als je er zo over denkt... Wie de schoen past e.d.
Als je een programmeertaal wilt leren moet je niet alles laten voorkauwen, vandaar mijn tip. Die was dus bedoeld om je op weg te helpen. Maar dat wordt zo te zien niet gewaardeerd.
Door poldeleeuw
#51063
Misschien is de code posten wel een goede hulp ook voor anderen... Nu moet iedereen maar zoeken en sukkelen... Dat is toch ook niet handig?
Door wslangerak
#51066
Een code om juist die file uit te lezen? Met alle respect, maar wie wil nou die file zelf uitlezen? Ik zeg dit omdat iedere (txt of anderszins) file weer anders is om uit te lezen. Daar is geen standaard voor. Daarom gaf ik die link zodat je verschillende soorten files leert uitlezen. Dacht dat dat je bedoeling was.