Algemeen forum voor discussie over de website
Door SpeedyGJ
#3088
Ik zie dat hier een 42/43km/h als max heb gehaald? Vreemd genoeg geeft even als de console als weatherlink een max van 62km/h aan! Deze vloog vlak voor een forse hagelbui. Bugje? Of klopt er iets niet.
Door Eckie76
#3094
Er zijn doelbewust allerlei categorieën aangemaakt op dit forum, kan dit onderwerp verplaatst worden naar het betreffende hoofdstuk?
Niet vervelend bedoeld, in tegendeel, maar het is wat overzichtelijker zo.
Door SpeedyGJ
#3108
Indd Efjee ;) nee niet met de handwindmeter ;)

Ik gebruik WeatherLink, de gegevens worden om de 5min geupdate, vreemd genoeg stond op deze website dus 10min later nog steeds op 42/43km/h, misschien een bugje of zo momenteel klopt alles.
Door Luc
#3116
SpeedyGJ schrijft:
Vreemde is dat zelfs na 1 uur na deze stoot van 62km/h als nog de 40+km/h op deze website stond.

Hmm, dan kan ik het even niet verklaren. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat jouw PC 'n uur niet heeft geupload, waardoor er oude gegevens op deze website stonden. Misschien zit er toch ergens een bug, dus laten we het in de gaten houden. Mocht een soortgelijk probleem weer optreden, geef dan maar een seintje.
Door SpeedyGJ
#3120
Oke bedankt.
De PC gaat in de later in de avond en nacht uit. Aangezien ik zelf nu een huisje heb ga ik mijn pc niet 24h meer aanzetten. Door de weeks staat deze vanaf 6 uur wel weer aan :) in het weekends kan het wat later zijn, of dat er een harde wind is.
De stoot viel in de avond om 19:20 de pc is ruim 2/3 uur later uit gegaan, dus dat mijn pc dan die tijd uit ging zal ik zeker uitsluiten :) we houden het idd even in de gaten.