Algemeen forum voor discussie over de website
Door relin
#68360
Beste,

Het plaatje van de neerslagverwachting is al enige dagen "offline", geeft de melding "neerslagverwachting is momenteel niet beschikbaar".

Dit is waarschijnlijk meer van ons opgevallen en er vanuit gaande dat dit reeds gemeld is bij Luc stel ik hier mijn vraag.

Weet iemand de reden van de melding?

Met vr groet,

Remko
(Weerstation 's-Gravenzande)
Door wvdkuil
#68361
relin schrijft:
Beste,

Het plaatje van de neerslagverwachting is al enige dagen "offline", geeft de melding "neerslagverwachting is momenteel niet beschikbaar".

Dit is waarschijnlijk meer van ons opgevallen en er vanuit gaande dat dit reeds gemeld is bij Luc stel ik hier mijn vraag.

Weet iemand de reden van de melding?

Met vr groet,

Remko
(Weerstation 's-Gravenzande)
Dit plaatje is er gewoon: http://www.hetweeractueel.nl/neerslagradar
En op je site werkt het ook: http://relin.martan.info/weather2/index ... #data-area

Welk plaatje werkt niet en heb je daarvan de link?

Wim
Door Meteo Hoogeveen
#68363
Hoi,

Bij mij doet de neerslagverwachting voor Hoogeveen ook niet.

Ook is de EPS verwachting/pluim van Hydronet al sinds 18 juli dit jaar niet geactualiseerd.


groet,

Bert
Door jakwk
#68364
Afbeelding

Wellicht dat er bij buienradar.nl iets gewijzigd is en kunnen nu de actuele gegevens door de module, die de plaatjes maakt, niet meer opgehaald worden bij buienradar.nl.

Op buienradar Westkapelle zie ik wel een juiste weergave van de verwachte regen.

Op de buienrader website zie ik wel data, maar ik weet de syntax niet voor een exacte locatie.
Door eelderweer
#68369
Hier inderdaad hetzelfde probleem. Het plaatje op mijn website meld al een paar dagen dat de neerslagverwachting momenteel niet beschikbaar is. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.

Groet,

Christian.
Door Overijse
#68371
Luc werd op de hoogte gebracht van het probleem, wachten op de oplossing aub.
Door wsEpe
#68372
Overijse schrijft:
Luc werd op de hoogte gebracht van het probleem, wachten op de oplossing aub.


@Luc: Het nieuwe tekstbestand heeft 1 regel minder dan de oude. Dus als er iets niet goed gaat met het tekenen van de grafiek, dan zit het waarschijnlijk hierin.
Door jakwk
#68373
Lijkt me wel zaak dat er nu iets aan gedaan wordt na zoveel dagen. Ik snap dat niet alles direct geregeld kan worden en dat er mensen zijn met andere prioriteiten, maar back-up moet er zijn. Voor wat dan ook. Dit is niet leuk voor de bezoekers aan de websites, want die zien geen informatie en ook niet voor de beheerders van de websites, want die kunnen er niks mee. Ik hoop dat het nu vandaag opgelost wordt.