Algemeen forum voor discussie over de website
Door mrjones
#69295
Beste,

Ik heb een 3-tal weken geleden een aanvraag gedaan tot het toevoegen van een nieuw weerstation aan de site (weerstation Baal in België). Tot nu toe is er nog geen reactie op gekomen. Heb al verschillende mails naar de webmaster gestuurd maar geen antwoord. Weet iemand of dit normaal is?

Alvast bedankt!
Door wvdkuil
#69296
mrjones schrijft:
Beste,

Ik heb een 3-tal weken geleden een aanvraag gedaan tot het toevoegen van een nieuw weerstation aan de site (weerstation Baal in België). Tot nu toe is er nog geen reactie op gekomen. Heb al verschillende mails naar de webmaster gestuurd maar geen antwoord. Weet iemand of dit normaal is?

Alvast bedankt!
Helaas het antwoord is ja :blush: . Luc heeft het zo druk EN het is veel werk om een nieuwe site toe te voegen.

En alleen Luc kan deze wijzigingen in de DB aanbrengen.

Wim
Door Wietse
#69297
We worden hier links en rechts ingehaald door allerlei platformen.
Het einde van HWA is helaas in zicht.

- Geen SSL
- Geen vernieuwingen
- Inconsequente lay-out

Erg jammer.
Door baroman
#69298
Wietse schrijft:
We worden hier links en rechts ingehaald door allerlei platformen.
Het einde van HWA is helaas in zicht.

- Geen SSL
- Geen vernieuwingen
- Inconsequente lay-out

Erg jammer.


Dit is wel erg negatief, Luc heeft een baan en ook nog een gezinsleven ;)
Natuurlijk alles kan sneller commentaar leveren ook. Maar dat nu het einde van HWA in zicht is dat zie ik niet zitten. Het is een geweldige site met veel informatie en leuke waaramateurs die allemaal bezig zijn met hum hobby.

Mocht je het er niet mee eens zijn da`s dan jammer, dan neem je toch afscheid van HWA
Kom op het negatief zijn is niet op zijn plaats.

Groeten Ronnie..
Door jeroenzwart
#69299
baroman schrijft:
...leuke waaramateurs die ...

(...)
Kom op het negatief zijn is niet op zijn plaats.

Groeten Ronnie..


Ronnie,

Is dit een Freudiaanse verspreking? ;)
Maar helemaal met je eens: er kan op een site altijd wel iets verbeterd worden, maar de site geeft een beter beeld van de weersomstandigheden in Nederland dan menig andere site!

Groeten, Jeroen
Door tjabine
#69300
3 weken is simpel weg te lang!
Als je als beginner 3 weken moet wachten kun je je afvragen hoe serieus HWA is.
Ook als je nog eens meerdere mails hebt verzonden.
Het niet beantwoorden van een mail binnen 24 uur is niet meer van deze tijd.
Druk of niet, in 3 weken tijd vind je vast wel een gaatje lijkt mij.

Gr Ron.
Door osjohn
#69303
Druk, 10 maanden wachten is wel erg lang. Luc kan toch een moderator aanstellen
die deze opdrachten kan uitvoeren zodat hij zelf ontlast wordt.

En waar zijn de oude moderatoren ??

Groeten John
Door tjabine
#69305
10 maanden.....pffff
PS ik kreeg een prive bericht van Toulon7559 hij vind dat we alleen recht hebben van spreken als we mee helpen aan het onderhoud van HWA.
vanappeven schrijft:
Troost je, ik wacht al minstens een maand of 10.
Door SpeedyGJ
#69306
osjohn schrijft:
Druk, 10 maanden wachten is wel erg lang. Luc kan toch een moderator aanstellen
die deze opdrachten kan uitvoeren zodat hij zelf ontlast wordt.

En waar zijn de oude moderatoren ??

Groeten John


Ik heb dat ook al eens eerder aangekaart om meerdere mensen aan te nemen om dit te kunnen regelen, echter zou hij dan de mensen toegang moeten verlenen in de database, als je een beetje betrouwbare mensen hebt zou dat geen probleem moeten zijn maar toch als je voorzichtig bent wil je dat liever natuurlijk niet.

Het systeem moet gewoon anders, ivp handmatig toevoegen bestaat ook nog iets van: Automatisch toevoegen zoals op Awekas, zelfs daarna kun je zelf nog handmatig je link aanpassen indien dat nodig is, scheelt hoop tijd.


Als vanappeven inderdaad 10 maanden zit te wachten dan vraag ik me af of dat wel helemaal goed is gegaan, mocht het wel goed zijn gegaan dan ga ik mijn afvragen waarom Luc alles nog in de running heeft.
Het is niet lullig bedoeld maar als ik een website heb waar ik totaal geen tijd voor heb en alles laat varen dan kun je er beter een stop achter zetten of het stokje doorgeven aan mensen die er wel voldoende tijd voor hebben.
Ik snap dat hij naast deze website ook zijn werk en gezin heeft, maar als een aanmelding daadwerkelijke enkele maanden op zich laat wachten geef je er geen positieve bijdrage aan.