Algemeen forum voor discussie over de website
Door Soulmaster
#69995
Maandagavond brak boven West-Friesland een zwaar onweer uit met zelfs een heuze windhoos.. Helaas bleek dit ook funest voor mijn weerstation.

Ineens was het ruim 6000 graden en wat de wind betreft de TS Irma is er een briesje bij. Er zit niets anders op om het geheel te vervangen.

Eens kijken of ik het op de verzekering kan gooien.
Door Overijse
#69996
Soulmaster schrijft:
Maandagavond brak boven West-Friesland een zwaar onweer uit met zelfs een heuze windhoos.. Helaas bleek dit ook funest voor mijn weerstation.

Ineens was het ruim 6000 graden en wat de wind betreft de TS Irma is er een briesje bij. Er zit niets anders op om het geheel te vervangen.

Eens kijken of ik het op de verzekering kan gooien.


Min en Max temp blijven wel correct blijkbaar op HWA (als je niet naar je tempgrafiek kijkt), de wind staat volgens mij lokaal ergens een maxfilter op van 92 Km/hr.

Succes met de reparatie en/of vervanging

Grtz
Kris
Door weerstationhoogeloon
#69997
Soulmaster schrijft:
Eens kijken of ik het op de verzekering kan gooien.


...even goed je polis doorlezen. Vaak zijn voorwerpen die niet a.h. huis bevestigd zijn, uitgesloten.
Zodra je zegt dat het aan een gevel hangt of op het dak staat, valt het wel onder je verzekering.;)

Succes!

gr. Remie
Door relin
#69998
Idd even de polis bekijken, of bel met je verzekeringsmaatschappij.

Toen ik een Davis VP2 kocht heb ik ook mijn verzekeringsmaatschappij even gebeld en navraag gedaan wat ik van hun kant kon verwachten bij diefstal of beschadiging.
Dat was wel een tegenvaller. Max euro 250 per geval (mijn Davis moet dus in delen gestolen worden of beschadigd raken :P )

Dat hij in de tuin stond was voor hun geen probleem, hij staat immers vast op een paal en is niet zomaar op te pakken.

Jou gegevens zien er nu (weer) normaal uit, maar toch succes.

Gr. Remko