Algemeen forum voor discussie over de website
Door giantocr
#70193
@ Wim v/d Kuil

Klopt het Wim dat je het hele Leuven Template gebeuren en de scripts aan de kant heb geschoven en er dus mee bent gestopt?
En dat er dus ook volgend jaar maart/april geen nieuwe versie meer verschijnt?

Vr groet,

Piet
Door wvdkuil
#70195
giantocr schrijft:
@ Wim v/d Kuil

Klopt het Wim dat je het hele Leuven Template gebeuren en de scripts aan de kant heb geschoven
NEEN
en er dus mee bent gestopt?
NEEN
En dat er dus ook volgend jaar maart/april geen nieuwe versie meer verschijnt?
NEEN
Vr groet,
Piet

Ik weet niet waar dit nu vandaan komt, maar ik besteed 6 - 7 dagen dagen per week al mijn beschikbare tijd aan het maken van een nieuw release voor uiterlijk april 2018. Met https + php 7 + veel sneller + alle huidige beta forecast scripts en nog veel meer. Geen grote veranderingen voor de bezoekers, maar vooral veel en grote verbeteringen onder de motorkap.

Na 5 jaar was de PHP code te vaak aangepast en is de huidige website omgeving heel anders dan toen ik begon. Dus een opschoon-beurt om er weer 5 jaar of meer mee te kunnen werken was wel nodig.

Wat is wel veranderd:
[ol][li]Het Leuven forum is gestopt, wegens te weinig leuke topics en omdat men toch gewoon van mij een antwoord wil. Dan kan net zo goed het support systeem gebruikt worden.[/li][li]Nieuwe gebruikers van 2.8 komen er niet meer bij. Die moeten wachten tot april of installeren een andere template, keuze genoeg.[/li][/ol]Tenslotte, geen discussies op het HWA forum over specifieke Leuven zaken, daarvoor is er
[ol][li]de WiKi voor alle vragen over het gebruik en installatie[/li][li]en een support systeem voor vragen en voor technische problemen. Alle fouten worden opgelost en gepubliceerd op de "problemen" pagina.[/li][/ol]Dit antwoord is zo duidelijk mogelijk, in april komt er een nieuw release, als eerste voor bestaande gebruikers.

Topic kan op slot,

Wim