Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Te hoge upload naar Mijndomein en geblokkeerd. (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Te hoge upload naar Mijndomein en geblokkeerd.
Re:Te hoge upload naar Mijndomein en geblokkeerd. 1 Maand, 2 Weken geleden  
Dit is het probleem:

Daniël (mijndomein.nl - helpdesk)
30 okt. 11:37 CET
Dag John,
Aller eerst excuses voor deze verlate beantwoording, dit is uiteraard niet onze norm.

We zagen dat er veel afbeeldingen geupload werden naar:
/public/sites/www.osjohn.nl/weatherlink/*.gif

Het connectiviteit met de FTP is bij deze weer hersteld, uploaden zonder aanpassing van je wachtwoord is weer mogelijk.
Kun je me laten weten wat voor mogelijkheden je hebt m.b.t. het uploaden van weer station data?
Qua frequentie en andere mogelijk opties.
Hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Daniël
Ben je nog op zoek naar een .nl, .frl of .amsterdam voor 1 euro? Controleer dan snel of de gewenste domeinnaam nog beschikbaar is via www.mijndomein.nl

Weet er iemand een oplossing ?? en hoe moeten dan de opload instellingen staan, ik heb ze 5 minuten en 3 sec wachttijd ??

Groeten John
osjohn (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation Boven-Leeuwen Locatie: Boven-Leeuwen Geboortedatum: 1950-12-06
Gelogd Gelogd  

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
het is me 1 x gelukt je website te bezoeken de afgelopen dagen, ook nu geen verbinding en lijkt overbelast. Weet niet of dat door je eigen settings komt. Ik zou zeggen zet dat eens naar 10 minuten en naar 30 of 60 seconden (ik ken weatherlink niet en weet niet wat je in kunt stellen - ik dacht eigenlijk dat je er mee naar een davis website zou schrijven - ik begrijp ook niet welke gifjes je zou plaatsen)
Heersje (Gebruiker)
Nieuw forum deelnemer
graphgraph
Vossem
Gelogd Gelogd  

Jean-Paul

Ik heb het een keer bij mijn hostinger gehad doordat ik verkeerde gegevens in de meteobridge had gezet, zodat er geen verbinding meer was.
mandersp (Gebruiker)
Davis Vantage Pro2, ip datalogger en Meteobridge
Junior forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Afferden Locatie: Afferden (Limburg) Geboortedatum: 1965-12-05
Gelogd Gelogd  

Met vriendelijke groeten
Piet Manders
http://www.weerstationafferden.nl

Re:Te hoge upload naar Mijndomein en geblokkeerd. 2 Weken, 3 Dagen geleden  
Het antwoord

Peter (mijndomein.nl - helpdesk)
16 nov. 12:41 CET
Dag John,
Het is voor mij toch wel een raadsel dat ik 8 jaar al met dezelfde software zonder problemen draai
Omdat je gebruik maakt van een shared-hosting platform gaat het soms om de druppel die de emmer doet overlopen. Als er steeds meer klanten komen met veel connecties (je bent niet de enige met een weerstation die dit gedrag toont) kan het op een gegeven moment een probleem worden.
Ik kan natuurlijk ook een tweede site huren bij jullie en een deel software daarop zetten om mijn upload te begrenzen.
Een andere oplossing is dat ik je overzet naar ons nieuwe hosting platform. Dat heeft hogere specificaties, en meer connecties zouden daarom minder snel een probleem moeten opleveren. Wel moet je software dan met SFTP om kunnen gaan (dat vervangt FTP). Ik hoor graag of dit het geval is.
Met vriendelijke groet,
Peter | mijndomein.nl Klantbeleving
Ben je nog op zoek naar een .nl, .frl of .amsterdam voor 1 euro? Controleer dan snel of de gewenste domeinnaam nog beschikbaar is via www.mijndomein.nl
osjohn (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Boven-Leeuwen Locatie: Boven-Leeuwen Geboortedatum: 1950-12-06
Gelogd Gelogd  

Re:Te hoge upload naar Mijndomein en geblokkeerd. 2 Weken, 3 Dagen geleden  
Daarom, had deze probleempjes ook en heb toen maar besloten voor ene eigen VPS dan is men van al die problemen af.
Denk dat veel hosting bedrijven deze data niet leuk vinden, zelf stoor ik mij er niet aan en ben ik de baas zelf, zo maar gezegd en ene verademing.

Ook wat betreft connecties, zoveel als ik maar wil en za vaak als ik maar wil, gewoon heerlijk en ja updates zijn vrij snel, weer data om de minuut en plaatsjes zijn ook groot, vooral de satelliet beelden die zelf worden geproduceerd.

Afgelopen maand:
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Goud forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 29/11/2017 09:29 Door WSParkstad.

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

Re:Te hoge upload naar Mijndomein en geblokkeerd. 2 Weken, 2 Dagen geleden  
Hallo Heersje

Die gifjes zijn van weatherlink 6.03, en ik kon zelf nog niet op mijn site
komen, zelf niet op mijn ftp.

Was allemaal door hun geblokkeerd.

Groeten John
osjohn (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 29/11/2017 14:30 Door osjohn.

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 54 gasten en 3 leden online