Algemeen forum voor discussie over de website
Door Reinhardsweersite
#70576
Beste weeramateurs,

Mijn weatherlink 5.9.0 heeft het begeven. 'USB apparaat heeft een storing veroorzaakt en wordt door windows niet meer herkent'. Wie van jullie heeft ook deze ervaring gehad en wat waren de acties daarop? IK heb ook even een vernieuwde versie 5.9.3 gedownload, was even een succes, maar gaf daarna ook weer aan "USB apparaat heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer'.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en alvast dank daarvoor.:)


Groet,
Reinhard
www.meteopijnacker.nl
Door mandersp
#70577
Ik zou contact opnemen met weerstationkopen.nl of weerhuisje.nl
Deze bedrijven geven op zich goed advies wat te doen.
Door Reinhardsweersite
#70578
Bedankt Piet. Ik zal contact opnemen.

Groetjes,
reinhard :)
Door pb2rdf
#70583
Reinhardsweersite schrijft:
Beste weeramateurs,

Mijn weatherlink 5.9.0 heeft het begeven. 'USB apparaat heeft een storing veroorzaakt en wordt door windows niet meer herkent'. Wie van jullie heeft ook deze ervaring gehad en wat waren de acties daarop? IK heb ook even een vernieuwde versie 5.9.3 gedownload, was even een succes, maar gaf daarna ook weer aan "USB apparaat heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer'.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en alvast dank daarvoor.:)


Groet,
Reinhard
www.meteopijnacker.nl


Weatherlink 6.03 ??
USB interface van je PC defekt?
Andere USB poort?
USb drivers opnieuw installeren, dus USB poorten verwijderen uit je hardware devices in Windows devices.
Heb je een andere PC, laptop beschikbaar om deze tijdelijk te gebruiken als test?

De data blijft in je datalogger staan, hoeveel hangt af of je per 1, 5, 10 minuten data verzameld.
Dus je hoeft niet bang te zijn dat je data verliest, zolang je meer binnen 1,5 dag(1), 8 dagen(10) de data download.

Groet, Peter
Door whozee
#70584
Google eens met 'USB apparaat heeft een storing veroorzaakt"
Dan krijg je de oplossingen aangereikt.
Is een Windows fout en snel op te lossen.
Door Reinhardsweersite
#70599
Dank allen voor het meedenken. Ik ga alle opties gebruiken. Ik laat nog even weten of het gelukt is. TOP!

Groet,
Reinhard
www.meteopijnacker.nl :blush:
Door Reinhardsweersite
#70658
Dank! Het is gelukt en tevens met WIFI verbinding in orde gebracht, dank zij het weerhuisje.nl. Super service aldaar.
Zie: www.meteopijnacker.nl

Groet,
Reinhard
Door Reinhardsweersite
#70860
Beste allen,

Kan een moderator die dit leest of misschien wel Luc mij weer activeren bij het HWA? Ik ben namelijk verhuisd van Den Haag naar Meteopijnacker.
De link waar je mijn gegevens kan vinden: www.mijneigenweer.nl/meteopijnacker/Mij ... oorHwa.txt
Ik hoop dat iemand dit oppakt. De link is weer actief gemaakt en nu graag weer zichtbaar bij HWA.

Dank alvast,

Vriendelijke groet,:laugh:
Reinhard Zinger
www.meteopijnacker.nl
Voorheen Wateringseveld ( Den Haag)