Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Afscheid weerstation siebengewald (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Afscheid weerstation siebengewald
Afscheid weerstation siebengewald 2 Maanden, 2 Weken geleden  
@Wim: afscheid nemen doet inderdaad pijn, maar we komen je vast nog op diverse andere terreinen tegen. Bedankt voor al je bijdragen hier in het forum van HWA en succes met al je bezigheden

@Allen
Voor mij is helaas ook een einde aan mijn stationsbijdrage bij het HWA gekomen. Dit heeft o.a. te maken met het recent verwijderen van een aantal berichten van dit forum. Ik vind het erg jammer dat ik dit moet doen, de site (en het forum) waren jarenlang mijn favoriet. Helaas werd dat de laatste jaren steeds minder door de negatieve berichten op het forum en het achterblijven van het plegen van onderhoud en vernieuwing. Mijn gegevens zal ik aan andere sites gaan verstrekken. Jammer, jammer dat dit zo moet gaan, maar ik besteed liever mijn tijd aan sites waar de beheerder wel voldoende van zich laat horen en kritiek ter harte neemt.

Mvg,

Jeroen Zwart
jeroenzwart (Gebruiker)
Davis Vantage Pro2 Plus
Expert forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man jerzwa1z@gmail.com Weerstation Siebengewald Locatie: Siebengewald
Gelogd Gelogd  

Jeroen Zwart | Weerstation Siebengewald

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:Afscheid weerstation siebengewald 2 Maanden, 2 Weken geleden  
Huh? blijkbaar heb ik iets gemist.
teesee64 (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation-Lemmer Locatie: Lemmer Geboortedatum: 1964-09-07
Gelogd Gelogd  

jeroenzwart schrijft:
@Wim: afscheid nemen doet inderdaad pijn, maar we komen je vast nog op diverse andere terreinen tegen. Bedankt voor al je bijdragen hier in het forum van HWA en succes met al je bezigheden

@Allen
Voor mij is helaas ook een einde aan mijn stationsbijdrage bij het HWA gekomen. Dit heeft o.a. te maken met het recent verwijderen van een aantal berichten van dit forum. Ik vind het erg jammer dat ik dit moet doen, de site (en het forum) waren jarenlang mijn favoriet. Helaas werd dat de laatste jaren steeds minder door de negatieve berichten op het forum en het achterblijven van het plegen van onderhoud en vernieuwing. Mijn gegevens zal ik aan andere sites gaan verstrekken. Jammer, jammer dat dit zo moet gaan, maar ik besteed liever mijn tijd aan sites waar de beheerder wel voldoende van zich laat horen en kritiek ter harte neemt.

Mvg,

Jeroen Zwart

Jammer dat je data niet meer te zien zijn. Misschien en hopelijk bedenk je je. Een betrouwbaar weerstation met iemand die verstand van zaken heeft kunnen we hier niet goed missen!
Ik heb al duizend keer overwogen om niet meer aan te leveren, maar van de andere kant kost het me geen extra moeite en hoop ik in mijn achterhoofd dat het ooit weer goed komt hier. En zo niet, dan moet dat zo maar zijn, om maar met een esoterische "Happinez" quote te eindigen.
Eckhardt (Gebruiker)
Nieuw forum deelnemer
graphgraph
Gelogd Gelogd  

Eckhardt schrijft:

Jammer dat je data niet meer te zien zijn. Misschien en hopelijk bedenk je je. Een betrouwbaar weerstation met iemand die verstand van zaken heeft kunnen we hier niet goed missen!
Ik heb al duizend keer overwogen om niet meer aan te leveren, maar van de andere kant kost het me geen extra moeite en hoop ik in mijn achterhoofd dat het ooit weer goed komt hier. En zo niet, dan moet dat zo maar zijn, om maar met een esoterische "Happinez" quote te eindigen.

Beste Eckhardt,

Bedankt voor je lovende woorden. Aan jouw site en je reacties op het forum hier kan ik afleiden dat jij je hobby ook serieus neemt. Mooie en professioneel ogende site! Ik had graag gezien dat iedereen bij HWA zijn/haar hobby zo serieus zou nemen, maar helaas is dat niet het geval. En feitelijk verwacht ik dat ook niet, ik begrijp best dat er ook mensen moeten kunnen deelnemen met een minder budget en die niet in de gelukkige omstandigheden leven om perfecte meetomstandigheden te realiseren. Dat is op zich prima, zolang deze mensen hun hobby en wat ze meten maar serieus nemen. Op dit moment is dat (zoals jij ook aangeeft) niet het geval. Maar daarnaast is het lang achterblijven van ontwikkelingen naar een HWA2 voor mij een punt dat ik hieraan geen bijdrage meer wil leveren, tenzij het tij noch zal keren. Hoedanook wens ik een ieder die wel zijn weerstationgegevens doorgeeft aan het HWA nog veel succes en plezier met hun hobby. En wie weet, misschien is de situatie volgend jaar wel heel anders.... Overigens wil het feit dat ik het HWA met mijn station verlaten heb niet direct betekenen dat ik niet meer op het forum van het HWA zal kijken en wellicht nog wel eens een reactie/bericht zal plaatsen. Ten minste indien de beheerder niet mijn account gaat blokkeren

Groet, Jeroen
jeroenzwart (Gebruiker)
Davis Vantage Pro2 Plus
Expert forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man jerzwa1z@gmail.com Weerstation Siebengewald Locatie: Siebengewald
Gelogd Gelogd  

Jeroen Zwart | Weerstation Siebengewald

Amen
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 62 gasten en 5 leden online