Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
CloudFlare of dubbele tellers (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: CloudFlare of dubbele tellers
CloudFlare of dubbele tellers 4 Maanden, 1 Week geleden  
Onderaan de pagina www.hetweeractueel.nl/forum/ staat het aantal bezoekers van de HWA site.

Dat zie je als je de pagina opent en normaal kijkt vermoedelijk nooit iemand daarnaar. Ik wilde het plaatje van mijn avatar veranderen in iets vrolijkers en ging naar www.hetweeractueel.nl/forum/?do=show&func=myprofile

En omdat er zo over CloudFlare en teveel bezoekers door de zomerse temperaturen werd gesproken viel me direct dat de tellingen niet correct zijn:
166 gasten en 8 leden op de forum pagina
22 bezoekers en 8 leden,
maar die leden zijn minstens dubbel geteld. In werkelijkheid zijn het er 3.

Wellicht worden ook de bezoekers dubbel geteld en moet er iets staan van 10 bezoekers en 3 leden?
Of worden er vragen voor een plaatje bij de ene telling wel en bij de andere telling niet meegeteld. Kan allemaal, maar het aantal leden online is dus veel minder als onderaan de forum pagina staat.

Willem
herent (Gebruiker)
Davis VP2-Pro+ via MB
Junior forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
www.weerstation-herent.be
Gelogd Gelogd  

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:CloudFlare of dubbele tellers 4 Maanden, 1 Week geleden  
dat dit niet klopte was mij ook laatst al opgevallen.
leden worden inderdaad veel dubbel vermeld en zoveel gasten online klopt inderdaad ook niet als je een keer de pagina vernieuwd zijn er soms ineens 10-15 minder of meer.
pdw112 (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Tilburg Reeshof Locatie: Tilburg
Gelogd Gelogd  

http://www.weerstationtilburgreeshof.nl
Weerstation: WS-2800 (La Crosse) + Blitzortung RED Software: Heavyweather pro V1.3/WUHU/FWI Calc/Cumulus.

Re:CloudFlare of dubbele tellers 4 Maanden, 1 Week geleden  
herent schrijft:
Onderaan de pagina www.hetweeractueel.nl/forum/ staat het aantal bezoekers van de HWA site.

Dat zie je als je de pagina opent en normaal kijkt vermoedelijk nooit iemand daarnaar. Ik wilde het plaatje van mijn avatar veranderen in iets vrolijkers en ging naar www.hetweeractueel.nl/forum/?do=show&func=myprofile

En omdat er zo over CloudFlare en teveel bezoekers door de zomerse temperaturen werd gesproken viel me direct dat de tellingen niet correct zijn:
166 gasten en 8 leden op de forum pagina
22 bezoekers en 8 leden,
maar die leden zijn minstens dubbel geteld. In werkelijkheid zijn het er 3.

Wellicht worden ook de bezoekers dubbel geteld en moet er iets staan van 10 bezoekers en 3 leden?
Of worden er vragen voor een plaatje bij de ene telling wel en bij de andere telling niet meegeteld. Kan allemaal, maar het aantal leden online is dus veel minder als onderaan de forum pagina staat.

Willem

Alles hangt ervan af hoelang de sessietijd is ingesteld in het CMS. Ook robots worden opgenomen als bezoekers en met die laatste kan het snel hoog oplopen als er een hoge sessietijd is.

ps : als de sessiecache niet geleegd wordt in de database wat met deze oude J. nogal eens het geval is, dan loopt de site ook vast en krijg je SQL error te zien.

Grtz
Kris
Overijse (Moderator)
Davis VP2 6153EU - Serial
Data & Forum Moderator
graph
Geslacht: Man Het weer in de druivenstreek Locatie: Overijse - Vlaams-Brabant - België
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 04/08/2018 16:53 Door Overijse.

Weerstation Overijse-Vlaams Brabant-België | Het weer in Overijse
Davis VP2 6153EU - Serial datalogger
Win7 - Weather Display - SyncBack
Klinkt het niet dan botst het maar

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 93 gasten en 5 leden online