Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Helaas, WeerWesterpark stopt met HWA (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Helaas, WeerWesterpark stopt met HWA
Helaas, WeerWesterpark stopt met HWA 2 Maanden, 2 Weken geleden  
Aangezien HWA niet of nauwelijks nog wordt beheerd en updates niet meer worden behandeld ben ik genoodzaakt de doormelding van mij weerstation te beëindigen.
Ik ben verhuisd en heb meermalen verzocht om de lokatie te wijzigen en een nieuw station aan te maken bij HWA zodat de lokatie van de weergegevens juist zijn.

Top op heden geen enkel antwoord.

Ik wens iedereen veel succes en mijn weerstation is gewoon te vinden bij Wunderground, WeatherCloud en de eigen website https://weerstation-osdorp.nl

Gr Eric
ewagnernl (Gebruiker)
Nieuw forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weer Westerpark Amsterdam Locatie: Amsterdam Geboortedatum: 1967-06-19
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 05/08/2018 15:55 Door ewagnernl.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:Helaas, WeerWesterpark stopt met HWA 2 Maanden, 2 Weken geleden  
ewagnernl schrijft:
Aangezien HWA niet of nauwelijks nog wordt beheerd en updates niet meer worden behandeld ben ik genoodzaakt de doormelding van mij weerstation te beëindigen.
Ik ben verhuisd en heb meermalen verzocht om de lokatie te wijzigen en een nieuw station aan te maken bij HWA zodat de lokatie van de weergegevens juist zijn.

Top op heden geen enkel antwoord.

Ik wens iedereen veel succes en mijn weerstation is gewoon te vinden bij Wunderground, WeatherCloud en de eigen website https://weerstation-osdorp.nl

Gr Eric

Begrijpelijke reactie, velen waaronder ikzelf wachten vol ongeduld op HWA 2.0 om deze situatie recht te trekken.

Het ga je goed Eric

Grtz
Kris
Overijse (Moderator)
Davis VP2 6153EU - Serial
Data & Forum Moderator
graph
Geslacht: Man Het weer in de druivenstreek Locatie: Overijse - Vlaams-Brabant - België
Gelogd Gelogd  

Weerstation Overijse-Vlaams Brabant-België | Het weer in Overijse
Davis VP2 6153EU - Serial datalogger
Win7 - Weather Display - SyncBack
Klinkt het niet dan botst het maar

Jammer dat je weg gaat maar ook wel begrijpelijk.
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat je eens je eigen link naar je gegevens kan aanpassen.
Hopelijk kan dit straks allemaal wel in HWA 2.0
pdw112 (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation Tilburg Reeshof Locatie: Tilburg
Gelogd Gelogd  

http://www.weerstationtilburgreeshof.nl
Weerstation: WS-2800 (La Crosse) + Blitzortung RED Software: Heavyweather pro V1.3/WUHU/FWI Calc/Cumulus.

Jammer en waarom, we hebben 2 zeer goede moderators en wat is het probleem eigenlijk om er mee te stoppen.....?
Ok het is niet zo als het moet echter stoppen wij nu allemaal dan is het HWA helemaal weg en gaan er nog meer weg dan kan ik mij indenken dat Luc ook zegt veel plezier 3 bier waarom nog die energie erin duwwen.

Mijn advies blijf gewoon HWA aanhouden en geef Luc ook de kans om het te laten zien wat hij zegt, wat levert het op als men nu stopt, totaal niks alleen maar een kans dat het helemaal gaat stoppen.

Jouw eigen site heeft geen schade, tenzij men dingen gebruikt met de data van het HWA, maar zet die dan uit en laat dan eventueel niks van HWA op je eigen site zien maar blijf wel aanleveren, tenslotte wat kost het voor moeite om die link gewoon te laten werken, niemand merkt daar iets van.

Dus mijn tip, gooi de handdoek niet te snel in de ring en wees dan een man dat als HWA2.0 straks draait dat je dan ook niet meer terug komt en dit meen ik in het algemaan niet op een persoon, blijf dan ook hangen in slechte tijden en nogmaals, die gene die aanleveren krijgen geen stempel op hun hoofd.

Dankzij 2 of nu 1 moderator blijft het nog draaien, niet zoals het moet maar al die energie wat deze 2 erin hebben gezet gaat dan ook verloren en zo jammer.

Maar goed ik respecteer ieder zijn mening probeer alleen rust en vrede in de groep te brengen, tenslotte zijn wij sterker met zijn alle dan dat men alleen staat.

Dus kom op, niet weg gaan en data gewoon blijven aanleveren, men verliest niks en men wint niks.

Met vriendelijke weer groet,

Marcel.
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

Re:Helaas, WeerWesterpark stopt met HWA 2 Maanden, 1 Week geleden  
Beste weer vrienden

Ik hoop dat dit geen kettingreactie wordt, de een naar de andere haken af wat heel begrijpelijk is.

Dus met andere woorden: Luc kom uit je zomerslaap en doe hier wat aan, we hebben een mooie club met elkaar. Het zou jammer zijn dan HWA wordt opgeheven dus Luc doe hier wat aan.

Groeten Ronnie..

PS ik wil toch de andere weeramateurs vragen om het bijltje er niet zo bij neer te gooien iedereen verdient een kans.
baroman (Gebruiker)
Weathermonitor II van Davis
Goud forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Meteo Enschede West Locatie: Enschede West Geboortedatum: 1966-06-16
Gelogd Gelogd  

Over het Weer wordt veel geluld maar Niks aan gedaan!!

Ik ben bang dat Luc heel diep slaapt Ronnie.
Moderator Wim heeft al afscheid genomen, de moderator die vele heeft geholpen met
zijn php kwaliteiten en scripts.
Ik heb nog geen bedank bericht voor bij zien komen van Luc.

Ron
tjabine (Gebruiker)
Davis vantage pro2/Envoy/Weatherlink/Cumulus/VVP
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man WeerHeerhugowaard Locatie: heerhugowaard Geboortedatum: 1974-02-01
Gelogd Gelogd  

Groeten uit Heerhugowaard.
www.weerheerhugowaard.nl

tjabine schrijft:
Ik ben bang dat Luc heel diep slaapt Ronnie.
Moderator Wim heeft al afscheid genomen, de moderator die vele heeft geholpen met
zijn php kwaliteiten en scripts.
Ik heb nog geen bedank bericht voor bij zien komen van Luc.

Ron

Hallo Ron

Ik las net dat er alweer een weerstation gestopt is, Wim heeft mij ook geholpen met PHP
Ja super een weeramateur met zoveel kennis jammer dat hij weggaat.
Maar hoe nu verder???? Ik begrijp dat velen weggaan ook snap ik dat het beheren van deze site veel tijd kost, maar het duurt nu wel erg lang!!! Maar het bijltje er bij neergooien nee nu praat ik alleen voor mezelf, het is een leuke club en als je vragen hebt komt er altijd een antwoord. Dit is zonde dat dit verloren gaat.

Voor zover wil ik het er even bij laten.

Groeten Ronnie..
baroman (Gebruiker)
Weathermonitor II van Davis
Goud forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Meteo Enschede West Locatie: Enschede West Geboortedatum: 1966-06-16
Gelogd Gelogd  

Over het Weer wordt veel geluld maar Niks aan gedaan!!

Laten we eerlijk wezen, we hebben al ruim 10 jaar plezier gehad van

H.W.A. , waarom in opperhaast vertrekken terwijl je ook nog een

goed werkende webpagina heb ?

Groeten John
osjohn (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Boven-Leeuwen Locatie: Boven-Leeuwen Geboortedatum: 1950-12-06
Gelogd Gelogd  

osjohn schrijft:
Laten we eerlijk wezen, we hebben al ruim 10 jaar plezier gehad van

H.W.A. , waarom in opperhaast vertrekken terwijl je ook nog een

goed werkende webpagina heb ?

Groeten John

Ben het helemaal met John eens

de website van WXHoogeloon draait ook zonder de tussenkomst van HWA. Ik lever data aan aan HWA omdat ik het leuk vind om te doen en dat we met z'n allen een grote berg aan weer-data hebben gecreëerd, of je nu een stads-station of een station in het vrije veld hebt.
Ik kijk regelmatig waar in Nederland/Belgie de meest neerslag is gevallen of de laagste/hoogste temp is. Verder doe ik er niks mee.

Verder lees ik dagelijks het forum, en vind nog steeds een schat aan informatie.

Vind het heel jammer dat er nu collega-weeramateurs de handdoek in de ring gooien omdat "het effe niet loopt voor hun". Jammer!

Ik had het ook graag anders gezien, maar om op dit moment te stoppen doe ik niet.
Ik geloof heilig dat er weer betere tijden komen en dat we weer een mooie weer-site hebben. HWA is nu (nog) een eenmans-zaakje; heb begrepen van Luc in andere posts, dat zo dadelijk in V2.0 ook moderators meer bevoegdheden hebben.

Rustig blijven (zeker met dit weer ), wees aardig en verdraagzaam voor elkaar, dan "kumt ut allemoal goed" (zeggen we hier in Brabant )

groetjes Remie
weerstationhoogeloon (Gebruiker)
Vantage Pro 2 Plus, Weather Wizard III
Expert forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Hoogeloon Locatie: Hoogeloon Geboortedatum: 1957-00-00
Gelogd Gelogd  

Weerstation Hoogeloon
Davis Vantage Pro 2 Plus Wireless, Weather Envoy VP2,
Davis Weather Wizard III,
fit-PC-Slim (verbruik: ~7Watt !!!);
StartWatch 1.1.1.144, Virtual VP 1.2.5.74, Weatherlink 6.0.3 seriële datalogger, Cumulus 1.9.4.1085, FWICalc 10.1.1.104, XP-pro SP3

Precies wat OsJohn en Remie hier boven schrijven, helemaal mee eens en dat zal ook de reden zijn dat Wim opgestapt is, niet de problemen direct van HWA maar van de mede weer amateurs over het beklaag.

Als je eigen website toch goed werkt vindt ik het te belachelijk voor woorden dat je niks meer aanleverd, ik snap dit niet en wil het ook niet snappen, voel dit meer een persoonlijke aanval richting Luc en ben het daar niet mee eens, voelt gewoon om een hack te zetten.

Jaartjes genoten ervan en nu effe tegen zit weg wezen, onbegrijpelijk.

Hoop dat de overige wijzer zijn en niet besmet worden door het vertrek virus en straks met hangende pootjes terug komen, wees dan ook een man en blijf weg en ja sorry als ik zo bot overkom.

Ergens las ik ook van ik geef en krijg niks terug, iets in die vorm, nou ik geef graag en hoef daar niks voor terug, krijg ik wel iets terug dan is dat mooi mee genomen maar niet iets weg geven en zeuren van ik krijg niks terug, beetje ikke ikke.

Maar goed ook ik heb het met Luc wel eens aan de stok gehad, maar blijf de data gewoon leveren, toen en nu ook.

Maar goed respecteer ieder zijn mening echter hoop dat wijsheid toeslaat ipv emoties.

Marcel.
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 66 gasten en 6 leden online