Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Even dit! Het blijft een hobby! (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Even dit! Het blijft een hobby!
Even dit! Het blijft een hobby! 4 Maanden geleden  
Beste weercollega`s,

Ik heb met verbazing de laatste tijd alle berichten op het forum gelezen en was absoluut niet van plan om te reageren. Ik dacht "jongens zoek het lekker uit wanneer je teveel kritiek hebt en niet verder wil met de HWA...!". Ik heb me hier vreselijk aan geërgerd.

Het is duidelijk dat er snel een update moet komen naar HWA 2.0 maar we weten ook allemaal dat het een hele klus is om een nieuwe website te bouwen. Zeker wanneer er meer dan 300 weerstations data leveren met alles wat daarbij komt kijken. We heten niet allemaal Wim van der Kuil en dat bedoel ik heel positief en als compliment. Ik heb overigens wel het idee dat Luc hier ook heel deskundig in is. Het is en blijft wel een hobby en dat moet leuk blijven! En is het trouwens ook niet zo "De beste stuurlui staan aan wal....?". Wanneer je het beter kan, begin zelf een soort HWA!
Bedenk wel dat velen van ons misschien een drukke baan hebben en misschien ook nog wel een gezin met kinderen die de nodige aandacht vragen. Het is dan soms lastig tijd te vinden om te werken aan je hobby of verplichtingen na te komen die daarbij horen. Ik krijg zelf ook genoeg mails met vragen over het één of `t ander zoals de EWN ofzo. Ik ga er vanuit dat we allemaal ons best doen om snel te antwoorden of te helpen.
Laten we hier begrip voor op proberen te brengen en wat verdraagzaam zijn. Natuurlijk moeten dingen beter maar dat kost tijd en laten we Luc die tijd geven. Ik bezoek met regelmaat het HWA forum en andere fora`s en wanneer er iets is waar ik mee kan helpen zal ik dat ook doen en ik blijf het doen voor zover in mijn vermogen ligt. Laten we dus ophouden met dit gezeik en gewoon doorgaan met ademen en plezier hebben aan de hobby. Daar gaat het toch om? Wat kost het je verder....? NIETS!

Luc heeft zelf aangegeven dat de communicatie beter kan en ik hoop dat hij daar zijn best voor doet. Maar ja, het is nu ook nog vakantie tijd. Ik hoop dat Luc snel iets laat horen maar ja, anders wachten we gewoon geduldig.

Veel plezier allemaal met deze pracht hobby!

Vriendelijke groet,
Oebel Reitsma
reitsma1960 (Gebruiker)
Davis VP2Plus/Boltek StormTracker/WD/WXSIM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation Assen Locatie: Assen Geboortedatum: 1960-02-08
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 08/08/2018 17:31 Door reitsma1960.

Weer en onweer vanuit de Drentse hoofdstad Assen .
www.weerstation-assen.nl

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:Even dit! Het blijft een hobby! 4 Maanden geleden  
Precies, 100% gelijk Oebel.
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

Amen!
teesee64 (Gebruiker)
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation-Lemmer Locatie: Lemmer Geboortedatum: 1964-09-07
Gelogd Gelogd  

teesee64 schrijft:
Amen!

He, afkijker hahahahaha.
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 65 gasten en 4 leden online