Nou, ik zal jullie uit de droom helpen,
Meteo Noord West blijft !!
Al zit HetWeerActueel even in zwaar weer, het komt er wel weer boven op.
Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het soms kan zijn om iedereen tevreden te houden op een weersite. Een kleine 3 jaar ben ik zeer actief geweest als moderator op dit forum.
Maar ook als datamoderator. En dat is niet altijd het leukste baantje. Zware discussies over meetwaarden en uitsluitingen waren aan de orde van de dag. Maar uiteindelijk kwamen we er meestal wel uit. Wat is het nou voor ramp als je data even niet op HWA staat? Een uitsluiting van 2 dagen is voorbij voordat je het in de gaten hebt. Een website als WunderGround kickt je er ook zo uit zonder pardon. Zorg gewoon dat je data representatief is voor je omgeving door o.a. een waardige opstelling van je apparatuur. Niet iedereen heeft een opstelling met 60 meter vrije ruimte om zijn weerstation, maar een sensor op het zuiden tegen een bakstenen muur is natuurlijk je reinste onzin.
REHAB !!
- Als een familielid in een zware periode zit door bijvoorbeeld drank of drugs, probeer je deze te helpen en doe je er alles voor om deze er weer bovenop te krijgen.
- Als je bedrijf in de problemen zit, probeer je ook dat deze weer gezond verder kan opereren.
- Als HWA het even moelijk heeft, NATUURLIJK, DAN LAAT JE HEM VALLEN.
Beste mensen.
HWA zit momenteel ook in een REHAB. Laat hem niet vallen en ondersteun HWA waar je kan.
Een her/doorstart is moeilijk. Ook voor HWA. Maar achter de schermen gebeurt heel veel in vrije uurtjes van Luc en de moderators Kris en Wim. (De dokters van HWA)
Zij maken HWA weer beter. Mooier, toegankelijker en beter beheerbaar dan voorheen.
Met z'n allen hebben we straks weer een leuke plek voor onze data waar de heren van de grote organisaties weer jaloers op zullen zijn.
Dit is in het verleden ook eerder gebeurt, en het komt weer. Samenwerken is de sleutel tot succes.
O ja, mocht je toch weggaan van HWA, vergeet dan niet ook de kaartjes en andere zaken die je van de website gebruikt te verwijderen van je eigen website. Als je niets met HWA hebt, gebruik er dan ook niets van. (hier zal ik wel commentaar op krijgen

)
Nog even volhouden en dan hebben we weer een prachtige website met mooie gegevens die voor het weer actueel zijn.
Grt Frans