Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Leuk maar niet actueel (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Leuk maar niet actueel
Leuk maar niet actueel 2 Maanden, 3 Weken geleden  
Bijna dagelijks zie ik ze op de extreme pagina verschijnen.
Data aangeleverd door stations die zeer vaak niet aanleveren.
De data die dan word aangeleverd is door een foute reset uit het verleden en zeker niet van de huidige dag.
Lijkt mij daarom ook wenselijk om alleen data van stations op de extreme pagina te vermelden als een station minimaal 24 uur aaneengesloten data heeft aangeleverd.
Scheelt voor de moderatoren een hoop werk en bezoekers van HWA krijgen vaker wel de juiste data te zien.
Ik wil hiermee niet zeggen dat stations die niet 24/7 aanleveren niet mogen deelnemen natuurlijk mag een ieder die aan de deelname eisen van HWA voldoet mee doen.
De data zal dan wel gewoon op de stations pagina en provincie pagina worden vermeld.

Maar wat moeten we met stations die maar af en toe aanleveren en daarbij dan ook nog zeer vaak in de fout gaan.
Zoals hieronder;

Fouten zijn er om opgelost te worden en lijkt mij ook altijd mogelijk en daar kan het forum ook zeker een uitkomst zijn.
Vaak is er een data aanlever onderbreking doordat software vast loopt.
Dit kan voorkomen worden door maar met 1 software prog te werken.
Mijn ervaring is dat meerdere software bij data uitlezen in conflict komen met elkaar en daardoor vastlopen.

Op een beter HWA.

Grtz, Jan
jango (Gebruiker)
Vantage Pro2 serial, Weatherlink, WsWin, Hellmann
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man veghelsweer Locatie: Veghel Geboortedatum: 1959-11-20
Gelogd Gelogd  

Jan Goorts
www.veghelsweer.nl

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 48 gasten en 2 leden online