Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
#3470
Zojuist ontving ik de PC consument nummer 4 (mei 2008) met daarin een artikel van 3 pagina's over www.hetweeractueel.nl.

Onder de titel "Lekker weertje, buurman" staat op pagina 72 een leuk artikel over hoe je je eigen weer kunt publiceren op www.hetweeractueel.nl.

In de PC-Plus van deze maand staat een verkorte versie van dit artikel. Deze heb ik nog niet gelezen. Volgens de redacteur ligt die nu wel al in de kiosk.


Kopen dus die PC-Consument (en/of PC-Plus)! :woohoo: :woohoo:
#3479
Gianni schrijft:
Kan je dit tijdschrijft ook kopen in België?

Ik weet dit niet zo goed want ik koop zelden tijdschriften die over de computerwereld handelen...

Volgens mij wel. Je kunt in België in ieder geval wel een abonnement nemen op deze bladen, dus ik ga er van uit dat ze ook in de boekenwinkel liggen.

Ronados schrijft:
Heb zitten zoeken bij de Super de Boer, maar kon geen van beide vinden. Hiervoor moet je dus echt naar de boekenwinkel?

Ik vermoed inderdaad dat je naar een boekenwinkel moet...

Eind mei komt er een ander artikel in de Computer idee. Dat tijdschrift hebben ze bij ons in de lokale COOP wel, dus ik vermoed ook bij Super de Boer.
Door Wietse
#3627
Harstikke leuk Luc, echter heb ik het tijdschrift 'Computer Idee' gekocht.
Daar staat u ook in, met een foto bij de glijbaan met een laptop in de hand, heel leuk.

P.S Ook staat er in om je gegevens te publiceren met de software Weather Display, voor de mensen die nog geen weergegevens op een website hebben enzovoort ;).

Aanradar :D.