Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door biker
#58607
hallo,

Ik ben Kees 44 jaar en woon in Suawoude vlak bij Leeuwarden. sinds juli ben ik in het bezit van een Oregon WMR-200 weerstation. na wat knutselwerk staat er een actief geventileerde weerhut achter in de tuin. de meet gegevens lijken redelijk synchroon te lopen met stations in de buurt :) helaas staat de windmeter nog te laag maar deze gaat binnen kort op de schoorsteen. het weerstation heb ik gekoppeld aan een 10.1 inch netbookje (lekker zuinig 7,5watt) voor de upload naar de website, als software gebruik ik Cumulus. na wat geknutsel met html staat er wel een leuke site online al zeg ik het zelf. http://meteo.westerdijk123.nl

groet Kees,
Door ws vreewijk
#58608
Hallo Kees ,

Welkom op hwa,heb net even gekeken op je website en loopt al lekker,je hebt in elk geval geen last van een valse start.

Veel plezier met de verdere opbouw, en ook hier op hwa.

mvr gr Chris
Door hanszzz
#58625
Hallo Kees het begin staat er dat is al wat ;) mooie schotelhut waren de bordjes wit? of wit gespoten ziet er strak uit.

Grt Hans
Door biker
#58646
hallo Hans,

de schoteltjes komen bij de welkoop vandaan, ze zijn donkergroen.
met de verfkwast wit gemaakt. helaas heeft het laptopje het na een week al begeven :evil: toch wel een beetje valse start.

groet Kees