Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door jeu.renkens
#59045
:dry: Hallo weervrienden,
Ik ben al jaren lang een (vooral goed) weer liefhebber en ben nu ook aan het stoeien met een website ( www.weerstationputh.nl ). Zodoende ben ik op jullie site/forum terecht gekomen. Ondanks het feit dat ik de onvolprezen template van Leuven (Wim) gebruik, zijn er toch nog veel vragen en op te lossen problemen. Maar ik doe mijn best. De eerste vraag zal ik gelijk onder het softwarekopje Weather Display posten.
Ik hoop dat we nog veel ervaringen mogen uitwisselen.
Groetjes uit een regenachtig Zuid Limburg.
Door WSParkstad
#59049
Welkom ;-)

Ook ik een Fan van template van Wim en ook in het zuiden van het land en bijna buren ;-)

Zelfde probleem ook hier, heb geen verstand van php en zit soms dagen te zoeken naar iets terwijl al sik hier een vraag stel meestal een snel correct antwoord of oplossing krijg, maar wil ook weer niet anderen tot last zijn en ook Wim niet tot last zijn want in het begin heb ik echt veel aan hem gevraagd en heeft hij zelf kleine aanpassingen verricht voor mijn situatie, nik smeer dan lof aan Wim.

Kleine dingen die ik nu geleerd heb wil ik zeker met je delen maar zijn er niet veel maar als ik iets lees en je kan helpen zal ik zeker reageren en poging tot hulp verrichten, ik weet als geen ander hoe fijn dit is als je hulp krijgt.

Ga je lezen.
Door ws vreewijk
#59051
:) Welkom Jeu,

Veel plezier met de opbouw,ook dat is hobby al zijn er soms hobbels op je pad.
genoeg info op Hwa te vinden en anders vragen .

gr Chris