Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door sjansse
#59375
Hallo mensen,

Een hele tijd geleden heb ik al eens een werstation hier op hetweeractueel gepresenteerd.
Dat ging toen met redelijk wat problemen, de waardes waren niet goed.

Ik hoop dat ik dat nu beter voor elkaar heb, we hebben een volledig vernieuwde website, de luchtdrukmeter is nu wel betrouwbaar, en ik heb er wel vertrouwen in.

Ik gebruik nog steeds de Cresta WXR815LM oftewel de TE923HW4.

Deze is uitgebreid met een watersensor die in mijn koivijver hangt.

Ik hoop dat het deze keer beter gaat!!

En gelijk het eerste probleem, hetweeractueel.html wordt niet ververst sinds 30-10-2013 13:45

Dat is dus sinds de update naar de nieuwe versie van WSWIN.
Door SpeedyGJ
#59376
Hopelijk gaat het nu beter, echter laad je foto's heel erg traag en jammer dat je de windmeter niet op dak kunt plaatsen.
Door sjansse
#59377
Dat de foto's traag laden kan ik wel verklaren.
Door omstandigheden ben ik genoodzaakt te werken met een trage internetverbinding, ADSL met een upload van 0.5mb en een download van 7 mb.

En helaas is de schoorsteen onbereikbaar, anders had die windmeter daar wel gestaan.
Door JozBaz
#59396
Dat de foto's traag laden komt ook omdat de bestanden nogal groot zijn (4.5MB voor de foto van de zonnepanelen).
Deze resolutie is niet nodig voor het formaat en een beeldscherm. Met een tooltje zoals 'PIXresizer' (gratis) kun je de foto verkleinen tot 200KB of zo (20 keer kleiner = dus 20x sneller laden) zonder zichtbaar kwaliteitsverlies.
Door sjansse
#59400
Mooi dat zijn goeie tips, morgen ga ik dit gelijk veranderen,
Dank je wel.