Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door philippejadoul
#59756
Ik ben Philippe, een weer geïnteresseerde uit Belgisch Limburg. Het weer heeft mij altijd geboeid, en met name het volgen en vastleggen. Ook voor onweer heb ik een groot respect.
Ooit heb ik een weer stationnetje uit destijds de Lidl gekocht, dit doet nog steeds dienst, maar wil langzaam toch aan het wat serieuzere beginnen. Recent een Netamo cadeau gekregen en daardoor de microbe weer te pakken gekregen. Ik heb al heel wat artikels gelezen op het forum, maar ben er nog niet uit welk station het zou kunnen worden. Helaas zijn budgetten niet onbeperkt...Op korte termijn wil ik graag een station aankopen en later gegevens gaan bijhouden en delen via computer. Dank bij voorbaat.

Philippe
Door WSParkstad
#59759
Hallo Philippe,

Herkenbaar wat jij schrijft en voor mij nu al 7 jaar geleden dat ik ook zo begon ;-)
Mijn ervaring is wel om toch meteen een goede te kopen en was het 7 jaar geleden niet zo gemakkelijk als nu.
Ben begonnen met een ELV weerstation maar kwam toch snel erachter dat het niet dat was wat ik wilde, werkte goed met dat wa shet probleem niet maar toch iets meers storingen in de sensoren als dat wat ik nu heb.

Heb toen maar de stap gezet naar Davis en geen een haar die daar spijt van heeft gehad, nu dus werkende al 7 jaar.

Dit is mijn ervaring en weet zeker dat je hier genoeg informatie krijgt en voordat je iets koopt, goed navraag doen is mijn tip.

Komt allemaal goed, neem je de tijd en veel plezier met je zoek tocht welke het beste bij je past.

Marcel.
Door philippejadoul
#59760
Dag Marcel,

Alvast bedankt om te reageren. Ik had zelf ook al gedacht om vrij hoog te beginnen in de markt. Echter woon ik nog niet optimaal en beschik dus bvb niet over een grasveld. In het weekend zal ik proberen wat foto's te plaatsen. Ik had gedacht aan vantage vue. Iemand ervaringen daarmee?
Door ws vreewijk
#59764
Welkom op hwa Philippe,

Er zijn genoeg weerstations te koop ,voor ieder wat wils succes bij je zoektocht wat het beste bij je zal passen qua wensen.

mvr gr Chris
Door Josje
#59770
Goedemorgen Philippe,
Hartelijk welkom hier op het HWA.
Veel succes ,en wijsheid toegewenst!
Josje