Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door sjansse
#61496
Hallo mensen,
Ik ben erg blij jullie te kunnen laten weten dat ik een nieuw weerstation heb kunnen aanschaffen.:cheer:
Het is een Davis Vantage Vue met usb Datalogger.

Die werkt samen met Meteohub en ook met WSWIN dus wat dat betreft zal dat geen problemen opleveren.

Morgen komt ie binnen en ik zal jullie hier op de hoogte houden als ie online gaat.

Groetjes van Weerstation Reuver Noord.
Door ws vreewijk
#61498
:) mooi station :)

Alvast veel plezier met de opbouw en inrichten.

gr Chris
Door Overijse
#61499
sjansse schrijft:
Hallo mensen,
Ik ben erg blij jullie te kunnen laten weten dat ik een nieuw weerstation heb kunnen aanschaffen.:cheer:
Het is een Davis Vantage Vue met usb Datalogger.

Die werkt samen met Meteohub en ook met WSWIN dus wat dat betreft zal dat geen problemen opleveren.

Morgen komt ie binnen en ik zal jullie hier op de hoogte houden als ie online gaat.

Groetjes van Weerstation Reuver Noord.


Hoi Reuver,

Proficiat met de nieuwe aanwinst.

PS: vergeet je je HWA beheer ook niet aan te passen eenmaal alles operationeel is.

Grtz
Kris
Door sjansse
#61503
Beste Mensen,
Als ik het goed heb staat alles goed ingesteld,
De luchtdruk was tijdelijk te hoog, het duurde even voor ik dat gevonden had.
Op dit moment is die 1012.0

Verder heb ik bij beheer alles aangepast, alleen ga ik morgen nog nieuwe foto's maken.

Mocht er iets niet in orde zijn hoor ik dat graag.

Hopelijk breekt er nu een periode aan van correcte data, en een probleemloos werkend station.

Groetjes, Weerstation Reuver Noord.
Peter Janssen
Door SpeedyGJ
#61504
Tip:
Verklein de foto's naar een acceptabele grote, nu duurt het erg lang voor de foto's zijn geladen en dat is niet zo gek als ze dikke 2mb wegen.
Door sjansse
#61509
Ga ik doen, bedankt voor de tip.