Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door nl12011
#62389
Hallo,
Bij deze stel ik my ff voor.
Mijn naam is R.Roosendaal en draai nu alweer bijna een jaar met de Davis Vantage Pro 2 Wireless in combinatie met eerst Weatherlink,maar daar ben ik vrij rap van afgestapt en nu driekwart jaar met weather display
Leuk detail na een week het moederboard van de Davis Pro opgeblazen,hij kan schijnbaar niet zo goed tegen het vermogen van 100 watt zendvermogen hi
Overigens kosteloos vervangen door de verkoper hier in Zoetermeer,ook een zendamateur dus dat schept een band hi
Voor degene die het interessant vinden de windvaan fungeert dan als spoel en blaast je moederbord op
Gisteren mij aangemeld op deze site om mijn gegevens beschikbaar te stellen
De hele shack draait hier 24 uur 365 dagen in het jaar,tevens een website gemaakt
www.radioham.nl (neem eens een kijkje en geef je oordeel)
Groeten
Ronnie Roosendaal
Door ws vreewijk
#62398
Welkom Ronnie,

Aha al de nodige ervaringenopgedaan dus.
Ach 100watt (erp) hangt ervan af welke frequentie denk ik.

Back to te case ik zal de es een kijkje nemen op je site.

Mvr gr Chris
Door nl12011
#62399
Beste Chris,
Nou veldsterkte doet een hoop he,maakt niet uit wat voor freq,maar moet zeggen het hele antenne gebeuren staat bij op het dak en toendertijd ook de Davis op zo"n afstand van minder dan een meter.Nu 15 a 20 meter uit elkaar en tot op heden geen probleem meer
groeten en oh ja weet jij hoelang het duurt voordat je station wordt toegevoegt hier
Ronnie