Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door T.J.
#62899
Goedendag.

Als nieuwe gebruiker op deze site, toch maar even voorstellen.
Mijn naam T. Jager en ben al jarenlang geinteresseerd in alles wat met het weer te maken heeft.
Al geruime tijd bezitter van een eigen weerstation,eerst voornamelijk de modellen van La Crosse, recentelijk overgestapt naar Oregon scientific.
Dit om data gemakkelijker te kunnen versturen naar internet en mijn eigen site.
Op het forum al veel geleerd en gelezen van andere gebruikers.
Echter mijzelf nog niet voorgesteld, nou ja bij deze dan.
Zelf nu in het bezit van de WMR 200 en dit voldoet prima.
Website in de lucht en nog wel wat dingen in de planning staan.
Hoop nog veel te kunnen leren en waar nodig anderen te helpen.

Met vriendelijke groeten T. Jager, Noordbergum
Door ws vreewijk
#62900
Welkom TJ

Ok je bent dus al aardig op weg,ik zou zeggen veel plezier hier op HWA en dr is hier zat te vinden.

Je zegt dat je website al in de lucht is maar ik mis een link ?

Ook onder je avatar (die er nog niet in staat ) kun je je website aangeven het bekende wereld bolletje even aanmaken in je profiel.

mvr gr Chris
Door T.J.
#62903
ws vreewijk schrijft:
Welkom TJ

Ok je bent dus al aardig op weg,ik zou zeggen veel plezier hier op HWA en dr is hier zat te vinden.

Je zegt dat je website al in de lucht is maar ik mis een link ?

Ook onder je avatar (die er nog niet in staat ) kun je je website aangeven het bekende wereld bolletje even aanmaken in je profiel.

mvr gr Chris


Hallo Chris.

Ik heb het eea. aangepast, mijn website is nu vermeld en ik heb een leuke profielfoto geupload.

Ik ben nu redelijk up to date, zoals je kunt zien in mijn profiel ben ik al sinds 2008 geregistreerd, maar hoop nu veel actiever deel te nemen aan het forum.

Voor suggesties sta ik altijd open,

Bedankt, Tjeerd.