Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Heersje
#69600
Ik ben sinds februari aangemeld bij het forum en ben nog in afwachting van de opname van mijn weerstation http://weer.heerschap.net in de database van HWA (ik begrijp uit de correspondentie alhier dat geduld daarbij een schone zaak is). Het station is gelegen in de groene rand van Brussel nabij Vossem. Ik gebruik een Davis VP2 die op 150 cm boven een grasveld gemonteerd is. Het station ligt op meer dan 15 meter van bebouwing en de tuin grenst aan een natuurstrook.
Ik vind het leuk jullie ervaringen te lezen en heb diepe bewondering voor de knutselaars die zelf apparatuur in elkaar steken.

JeanPaul
Door WSParkstad
#69601
Welkom JP,

Misschien dat je nu sneller wordt geholpen door dit berichtje.
Leuke website en ja Leuven template ook hier al jaren in gebruik en een top template, althans dat is mijn gevoel en ervaring met het template.
Vooral ook een goede service van Wim zelf en ik hou niet van slijmen, maar een schouder klop zijn tijd mag zeker, iets wat ik veel mis in deze tijd, men hoort alleen de negatieve dingen en de positieve vindt men normaal en hoort men niet ;-)

Veel plezier hierzo, groetjes.

Marcel.