Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
hallo (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: hallo
hallo 1 Jaar, 1 Maand geleden  
Ik ben sinds februari aangemeld bij het forum en ben nog in afwachting van de opname van mijn weerstation http://weer.heerschap.net in de database van HWA (ik begrijp uit de correspondentie alhier dat geduld daarbij een schone zaak is). Het station is gelegen in de groene rand van Brussel nabij Vossem. Ik gebruik een Davis VP2 die op 150 cm boven een grasveld gemonteerd is. Het station ligt op meer dan 15 meter van bebouwing en de tuin grenst aan een natuurstrook.
Ik vind het leuk jullie ervaringen te lezen en heb diepe bewondering voor de knutselaars die zelf apparatuur in elkaar steken.

JeanPaul
Heersje (Gebruiker)
Nieuw forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Vossem Weer-Weather-Meteo
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 26/05/2017 08:55 Door wvdkuil. Reden: link aangepast, werkte niet in alle browsers

Jean-Paul

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:hallo 1 Jaar, 1 Maand geleden  
Welkom JP,

Misschien dat je nu sneller wordt geholpen door dit berichtje.
Leuke website en ja Leuven template ook hier al jaren in gebruik en een top template, althans dat is mijn gevoel en ervaring met het template.
Vooral ook een goede service van Wim zelf en ik hou niet van slijmen, maar een schouder klop zijn tijd mag zeker, iets wat ik veel mis in deze tijd, men hoort alleen de negatieve dingen en de positieve vindt men normaal en hoort men niet

Veel plezier hierzo, groetjes.

Marcel.
WSParkstad (Gebruiker)
QRZ PD4MM
Platinum forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation Parkstad Locatie: Kerkrade Geboortedatum: 1966-12-05
Gelogd Gelogd  

Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, ik weet wat ik wil soms ben ik een prater, soms ben ik stil.

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 44 gasten en 1 lid online