Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Niek_Emmen
#69701
Hallo mensen,

Mijn naam is Niek Groote, 25 jaar oud en woonachtig te Emmen.
Ik ben al van kinds af aan geïnteresseerd in het weer. Als 4 jarig jochie las ik de cijfers van TT 704 voor aan mijn moeder die op dat moment in de keuken stond te brood smeren:) Ik meet al sinds april 2007 24/7 en vanaf 2008 heb ik mij de Davis Vantage Pro 2 aangeschaft. Afgelopen jaar heb ik de MeteoBridge gekocht, waarmee ik data verstuur naar o.a. wow knmi en vwk. Het lijkt mij leuk om ook hier mijn actuele metingen te plaatsen. Hierover heb ik begin januari een aantal keren mailtjes over gestuurd met alle uploadgegevens naar de beheerder, maar helaas kreeg ik hierover geen reactie terug. Omdat ik graag mee wil doen, wil ik het via deze weg nog eens proberen.

Wie o wie kan mij aanmelden?
De uploadlink staat al gereed: https://www.weer-emmen.nl/hwa/hwa.txt

Een fijne en zonnige dag toegewenst!


Met vriendelijke groet,

Niek Groote
Door T.J.
#69727
Hallo allemaal.

Het is inderdaad vervelend dat het zolang duurt eer je weerstation wordt toegevoegd.
Misschien dat een van de moderatoren Luc eens kan informeren dat er al weer een paar stations staan te popelen?
Ik heb begrepen dat alleen Luc de database kan aanpassen, misschien moet hij dat eens uit besteden???
Bij mij duurde het ook een maand of 3, eerst zien of data betrouwbaar is....en continu wordt aangeleverd was het motto toen.

Luc Luc Luc.... wakey wakey.

Ik hoop dat er actie komt...

Groeten Tjeerd
Door Overijse
#69733
T.J. schrijft:
Hallo allemaal.

Het is inderdaad vervelend dat het zolang duurt eer je weerstation wordt toegevoegd.
Misschien dat een van de moderatoren Luc eens kan informeren dat er al weer een paar stations staan te popelen?
Ik heb begrepen dat alleen Luc de database kan aanpassen, misschien moet hij dat eens uit besteden???
Bij mij duurde het ook een maand of 3, eerst zien of data betrouwbaar is....en continu wordt aangeleverd was het motto toen.

Luc Luc Luc.... wakey wakey.

Ik hoop dat er actie komt...

Groeten Tjeerd


Hoi Tjeerd,

De moderatoren informeren Luc denk ik genoeg, heb van alles bewijs op elke manier dat ik persoonlijk Luc contacteer om er vaart achter te zetten. We kunnen spijtig genoeg niet meer doen als informeren en herhalen en informeren en herhalen en informeren en herhalen.

Bij deze dus ook van hieruit Luc, wekkie wekkie wekkie, open die ogen aub...

Grtz
Kris
Door jango
#69737
Er is toch niets simpeler dan te reageren op verzoeken gedaan door deelnemers of deelnemers in spee.

Echter van Luc geen reactie.
Maar waarom?

Volgens profiel is hij wel online ( groene blinker)

Echter kijk ik op zijn profiel site dan zie ik dit;

Naam Luc Verkoelen
Gebruikersnaam Luc
Gebruikerstype Super Administrator
Registratie datum 2007-10-03 13:13:38
Laatste bezoek 2017-05-18 08:28:20
Berichten 2280
Profiel bezoeken 2134

bekijk ik mijn eigen profiel dan is dat wel actueel dus vandaag.

Word misschien tijd om een melding te doen voor OPSPORING VERZOCHT

Misschien iets om een extra titel te introduceren;

Gebruikerstype Missing Administrator

Begin me zo langzamerhand af te vragen wat deelname aan HWA voor zin heeft.

Grtz , Jan
Door tjabine
#69766
Ja Jan ook ik deel je mening.
Misschien dat we langzaam maar eens gaan moeten kijken bij VWKweb.
Alleen jammer dat je dan weer €42 euro moet betalen.

Ik zie dat Luc voor het laatst in oktober weerstations heeft aangemaakt.
Door Niek_Emmen
#69770
Zo te lezen ben ik dus niet de enige die al tijden wacht op reactie. Mijn eerste vermoeden ging uit naar dat er al "veel weerstations" in Emmen en omgeving stonden. Maar dan nog verwachtte ik daarover wel een mailtje. Het lijkt er haast op dat de beheerder met de noorderzon is vertrokken aangezien oktober vorig jaar de laatste aanmeld datum is van een station.

Zijn er nog andere personen die de bevoegdheid hebben om een station toe te voegen?