Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door fred
#10647
Ik wilde een berichtje plaatsen met een "even voorstellen" Nou dat laatste is dus mislukt doordat ik mijn bericht mbt de Weather Wing te snel plaatste. Ik ben nog aan zoeken hoe je berichten kan wijzigen en/of weghalen.(is niet echt duidelijk)
Door Christian
#10681
Hoi Fred,

Welkom op het forum! Mocht je nog vragen hebben dan kun je die uiteraard aan iedereen stellen..

Over je vraag: ik heb ook gezocht maar niets gevonden. Volgens mij kun je je berichten niet aanpassen en/of verwijderen.

Groet,
Christian
Door wslangerak
#10720
Hallo Fred,

Welkom!

Onderaan je eigen bericht zie je (als je bent ingelogd tenminste) opties staan voor wijzigen en verwijderen.
Als je per ongeluk in een verkeerde topic iets post wordt dat meestal wel door een moderator gezien en aangepast (heb ik bij jouw andere bericht ook gedaan).

Succes!
Door Regards
#10768
Fred,

Had hier ook al een vraag over en deze gestuurd via een PB aan de beheerder van deze site, zie hieronder.

Groeten Rik
__________
Orgineel bericht van Luc aan Regards (29 April 2009, 06:08):

Hoi Rik,

Je kunt een bericht nog 30 minuten wijzigen. Daarna niet meer. Dat is inderdaad bewust. Als je berichten altijd kan blijven wijzigen, dan kan het zijn dat eventuele reacties geen relatie meer hebben met het oorspronkelijke bericht. Vandaar dat de tijd om te wijzigen op 30 minuten is gezet.

Gr,
Luc


__________
Orgineel bericht van Regards aan Luc (25 April 2009, 11:34):

Luc,

Wil je wat vragen over het "forum", als ik een bericht heb geplaatst kan ik het achter af niet meer wijzigen? heb je dit zo ingebouwd? vind het jammer dat als ik wat wil wijzigen in mijn geplaatste bericht niets kan doen.

Bedankt alvast voor je reactie.

Gr Rik
Door Wietse
#10846
Hier heb ik in het begin al een topic overgemaakt ;).
Door Christian
#10920
Wietse schrijft:
Hier heb ik in het begin al een topic overgemaakt ;).


Fred is een nieuwe forummer Wietse, dus je moet nog niet al te veel naar het gebruiken van de zoekfunctie kijken. Dat ontdekt 'ie vanzelf wel.

Hier het topic wat Wietse bedoelt, Fred:

klik

Desnoods kun je inderdaad ook de zoekfunctie gebruiken, in het vakje rechts boven op het forum ("zoeken...").