Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door jpmost
#12247
Ale, er is een categorie "even voorstellen"

Dus laat ik dat maar doen,

Ik ben Jean Paul 27 jaar en woonachtig in Wageningen. Hobby's zijn meteorologie, fotografie, reizen en muziek.

Ik ben al jaren veelal bezig en actief in de meteorologie, onderzoek naar extreem weer en klimaat veranderingen in Europa. Welk weer type er ook is ik kan er altijd van genieten. Ik ben in het bezit van een cresta wm815 weerstation, lekker simpel, qua software gebruik ik Weather Display, al deze apparatuur word binnenkort uitgebreid met een vantage Pro, bliksemdetectie, sateliet ontvangers etc . hierna volgt ook een uitgebreide website die op het moment in ontwikkeling is. Hierbij kan ik zekers wat tips en hulp gebruiken, vandaar ook de inschrijving op dit forum.

Ook wil ik snel een (storm) chase team opzetten voor het rivierengebied. deze zou ik volgende jaar actief willen hebben. Dus tevens gelijk een oproep, wie o wie, wil hieraan meedoen?? ben opzoek naar een man of 2 die in het bezit is van een rijbewijs (evt. met een beschikbare auto), kennis van meteorologie, eventueel in het bezit is van een camera en of video camera. en ik zoek iemand die niet veel slaap nodig heeft ;). Ik zeg er wel bij, ik zie het als een serieuse bezigheid, dus niet alleen voor de lol. iemand die in of rondom Wageningen woont is handig!
Goed tot zover even een kleine voorstelling! Ik hoop dat ik hier mijn kennis verder kan gaan uitbreiden!

Groetjes,

Jean Paul :silly:
Door weermaarssen
#12248
Hallo Jean Paul

Hartelijk welkom.

Zo te horen zit je vol met plannen. Nou hier op het forum kan je nog echt veel leren. Ik dank dat je met jou inzet zeker een positieve bijdrage kan leveren op dit forum.

Heel veel succes gewenst met het verwezelijken van al je plannen.

Groet Louis
Door wslangerak
#12251
Welkom JP (tja... kan het niet laten)

Veel succes met je plannen. Wij kunnen waarschijnlijk ook nog veel van jou leren denk ik!

Groeten,