Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Jan van Ooijen
#12268
Goede middag.

Ik ben Jan van Ooijen, ben 31 jaar en woonachtig in Zaltbommel. Ik ben hier terecht gekomen via Wietse want die had het er vandaag over in de chat. Mijn voorkeur gaat uit naar extreem weer en dan metname onweer en tornado's. Ooit hoop ik dan ook een keer naar Amerika te gaan maar dat zal wel over een jaar of vijf zijn als de kinderen een beetje groter zijn. Zelf ben ik aangesloten op een andere site (onweer-online) en verzorg daar de weerberichten en samen met nog een paar anderen het weernieuws Maar zal het echter niet achterlaten om mijn weerfoto's ook hier te plaatsen. Wat ik allemaal nog meer moet vertellen weet ik niet. Als jullie nog vragen hebben dan stel je ze maar want ik bijt niet :laugh: (Hieronder een foto van afgelopen week)

[img]http://forum.onweer-online.nl/uploads/monthly_06_2009/post-1199-1245143540.jpg[/img]
Door Christian
#12318
Aha, had het zeker over Het Henk-topic (typisch Wietse ;)) . Ach ja, dat onderwerp is nu afgesloten.

Welkom Jan.
Door Jan van Ooijen
#12320
Christian schrijft:
Aha, had het zeker over Het Henk-topic (typisch Wietse ;)) . Ach ja, dat onderwerp is nu afgesloten.

Welkom Jan.


Nee dat is na mijn aanmelding gebeurt en ik hou me daar lekker buiten. Ik verlaag me niet tot dat nivo als dat van hun ;) Ik zal ook wel dezelfde reden hebben als jou om op diverse weersites aan te melden. Daar zie ik geen kwaad in. Mijn gegevens zullen zeer binnenkort ook hier op komen ;)

Gr Jan
Door Jan van Ooijen
#12322
Had het al kunnen hebben maar hou verjaardag pas met kleine. Dus moet ik nog even wachten. Alleen ik vraag me af hoe lang ik daar weer mee doe. Hier roest zelfs het plastic al :laugh: