Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Amfi
#65212
Beste,

Na diverse malen de handleiding door genomen te hebben ,lukt het mij niet om de Customtext10.zip te installeren.Na de unzip van deze file customtext10.txt deze geplaatst in de webmail Dir. van WD.Na verder de handleiding te hebben gevolgd gebeurt het volgende de file customtextout10.txt +/_ 3kb groot veranderd bij de aut upload van WD (10min) in een grote van +/_ 17Kb ga ik dan naar mijn index van het internet adres Krijg ik allemaal onleesbare tekens in beeld.
Upload ik met de hand Via Fireftp blijft de file even groot echter van korte duur want hij word overroeld door de aut upload van WD. Bij gaande enkele screenshots van het scherm.
Wie kan mij van advies dienen wat wat hier fout gaat ?

vrgrt,Amfi
Door Oebele
#65243
De resolutie van de screenshot is te laag om goed te kunnen lezen, heeft u niet iemand in uw omgeving die even kan meekijken, 2 paar ogen zien meer dan één.
Een foutje is in WD snel gemaakt door de overvolle interface.
Door Overijse
#65248
Amfi schrijft:
Sorry er is iets mis gegaan..

Zie een customtextout lokaal en customtextout10 staan op server, wat is uploadurl ??? Misschien zien we iets aan de file zelf.

Grtz
Kris
Door Overijse
#65264
Amfi schrijft:
Hoi Kris
De url is www.weerstationaster.nl:4000/weerstationaster/wsd.htm


Grt Amfi


Hoi Amfi,

Had je me ook al via PM gezonden, nog steeds dezelfde vraag van hieruit. Waarom wijzigt je customtext10.txt (tekst bestand) in de customtextout10.txt (WD trends pagina) zoals die nu online staat. Toch best nog eens van vooraf aan herbeginnen met de handleiding denk ik.

Grtz
Kris
Door Oebele
#65265
Het customtextout10.txt bestand wat ik op uw server kan vinden bevat code die thuishoort in een GIF afbeelding als u de extensie wijzigt in customtextout10.gif
Zie je het resultaat van een half voltooide afbeelding:



Misschien dat een ervaren WD gebruiker nu weet wat de oorzaak is.
Bijlagen
Klembord01.gif
Klembord01.gif (76.76 KiB) 3662 keer bekeken