Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Maccie
#15439
Goede avond,

Sinds een half uurtje is mijn fonkelnieuwe Davis Vantage Vue in bedrijf:cheer: . Hij staat nu nog op mijn schuurdak, maar hopelijk gaat hij dit weekend een trapje hoger naar het dak van mijn huis.
Over een aantal maanden hoop ik ook een weerwebsite te maken, als ik mijn verjaardagsgeld heb ontvangen...

Ik houd jullie op de hoogte.

Hartelijke groeten van Jan.

O ja, het station staat aan de rand van Purmerend, in de Gors.
Door wslangerak
#15440
Leuk, gefeliciteerd met de aanwinst, Jan!

We zijn benieuwd naar je bevindingen met de VV en natuurlijk in de toekomst naar je website.

Succes!

Gr,
Door SpeedyGJ
#15441
Feli met je nieuwe aanwinst!! Ik ben druk aan het sparen voor dit station, hopelijk bevalt het allemaal een beetje :)

Foto's? :D
Door petergroeneveld
#15445
Maccie schrijft:
Goede avond,

Sinds een half uurtje is mijn fonkelnieuwe Davis Vantage Vue in bedrijf:cheer: . Hij staat nu nog op mijn schuurdak, maar hopelijk gaat hij dit weekend een trapje hoger naar het dak van mijn huis.
Over een aantal maanden hoop ik ook een weerwebsite te maken, als ik mijn verjaardagsgeld heb ontvangen...

Ik houd jullie op de hoogte.

Hartelijke groeten van Jan.

O ja, het station staat aan de rand van Purmerend, in de Gors.


Een website hoeft helemaal niet veel geld te kosten, webspace heb je als het goed is al bij je provider, met de WL software die je al hebt kan je je weergegevens op de site zetten, blijft over eventueel een domeinnaam van € 5,00 als je de domeinnaam van je huidige provider niet wilt gebruiken.

Je hoeft heus niet enkele maanden te wachten, op internet heb je vele tutorials waar je een simpele site mee in elkaar kunt zetten en uiteraard op de site van HWA heel veel kennis op dit gebied dus schroom je niet met vragen te stellen.

In ieder geval gefeliciteerd met je Vantage Vue voor zover ik weet ben je de eerste met dit station op HWA dus ben benieuwd naar je bevindingen.

Succes met het in elkaar zetten van je website. Gewoon proberen gaat je lukken. ;)
Door weermaarssen
#15448
Maccie schrijft:
Goede avond,

Sinds een half uurtje is mijn fonkelnieuwe Davis Vantage Vue in bedrijf:cheer: . Hij staat nu nog op mijn schuurdak, maar hopelijk gaat hij dit weekend een trapje hoger naar het dak van mijn huis.
Over een aantal maanden hoop ik ook een weerwebsite te maken, als ik mijn verjaardagsgeld heb ontvangen...

Ik houd jullie op de hoogte.

Hartelijke groeten van Jan.

O ja, het station staat aan de rand van Purmerend, in de Gors.


Hallo Jan

Gefeliciteerd met je spiksplinternieuwe weerstation, ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Wat je website betreft ik heb er diverse lopen bij www.one.com voor € 1,25 per maand , mijn ervaring is prima

Groet van Louis
Door Maccie
#15451
Bedankt voor de felicitaties en de tips voor het maken van een website
Ik heb inderdaad nog geen dataloger, dus vandaar dat ik nog even moet wachten.
Het station werkt prima, het staat zoals beschreven niet op een gunstige plek, maar binnenkort verandert dat.

Vriendelijke groet,

Jan.