Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door weerzal
#16289
Zaterdagavond niks op tv en automatisch even naar de HWA site om te kijken of ik nog gegevens aanlever.
WAAAAAAAAAAAT gegevens 1 uur oud chit de pc ligt eruit.
1 minuut later weerstation goed upload goed internet doet het gewoon das vreemd andere weerstations hebben geen problemen.
toch eens even de upload checken huh de site is weg.
Gefeliciteerd hetnet heet tegenwoordig kpn en we hebben gelijk de naam aangepast.
leuker kunnen we het niet maken wel moeilijker.......
Bedankt kpn zal Luc even mailen eerder zijn we niet online
Door Eckie76
#16291
weerzal schrijft:
Zaterdagavond niks op tv en automatisch even naar de HWA site om te kijken of ik nog gegevens aanlever.
WAAAAAAAAAAAT gegevens 1 uur oud chit de pc ligt eruit.
1 minuut later weerstation goed upload goed internet doet het gewoon das vreemd andere weerstations hebben geen problemen.
toch eens even de upload checken huh de site is weg.
Gefeliciteerd hetnet heet tegenwoordig kpn en we hebben gelijk de naam aangepast.
leuker kunnen we het niet maken wel moeilijker.......
Bedankt kpn zal Luc even mailen eerder zijn we niet online


Dat is natuurlijk zeer irritant, kan me je woede voorstellen.

Om dit echter te voorkomen in de toekomst, kan je misschien overwegen om je website onder te brengen bij een onafhankelijke instantie.
Dit hoeft niet duur te zijn (voor 2 tot 4 euro per maand heb je al een hele goeie).
Als je wil weten welke, dan PM me maar.

Groet
Door jeroenzwart
#16315
Beste "weerzal",

Kwam gisteren dus tot dezelfde conclusie. Het enige wat ik van Hetnet/KPN te horen heb gekregen is dat ze de naam van Hetnet gingen wijzigen. Over verplaatsen van sites of naamveranderingen ivm met internetsites werd niet gesproken. Geloof me, ik heb KPN (Hetnet) gisteravond tot van alles en nog wat vervloekt!! :angry: :angry: Ze hebben heel wat goed te maken. Ik heb gisteravond ook een spoedmail gestuurd naar Luc, maar helaas reageerd hij daar niet op, dus mijn weerstation is nog steeds ofline:woohoo: . Net als bij jouw overigens, want ik zag dat jouw weerstation ook nog steeds ofline is. Ik hoop dat er voor ons beiden spoedig verandering in komt!
En aan KPN/Hetnet: Heel erg bedankt voor deze fantastische service!! Ga vooral zo door en jullie houden geen klant meer over!;)
Door Meteonoord
#16316
jeroenzwart schrijft:
Beste "weerzal",

Kwam gisteren dus tot dezelfde conclusie. Het enige wat ik van Hetnet/KPN te horen heb gekregen is dat ze de naam van Hetnet gingen wijzigen. Over verplaatsen van sites of naamveranderingen ivm met internetsites werd niet gesproken. Geloof me, ik heb KPN (Hetnet) gisteravond tot van alles en nog wat vervloekt!! :angry: :angry: Ze hebben heel wat goed te maken. Ik heb gisteravond ook een spoedmail gestuurd naar Luc, maar helaas reageerd hij daar niet op, dus mijn weerstation is nog steeds ofline:woohoo: . Net als bij jouw overigens, want ik zag dat jouw weerstation ook nog steeds ofline is. Ik hoop dat er voor ons beiden spoedig verandering in komt!
En aan KPN/Hetnet: Heel erg bedankt voor deze fantastische service!! Ga vooral zo door en jullie houden geen klant meer over!;)


Ik heb begrip voor jullie situatie maar zou het een oplossing kunnen zijn Luc een SMS te sturen ?

Groet,

Bert
Door Luc
#16342
weerzoetermeer schrijft:
Hallo,

Beide stations staan weer online. Zo te zien is het probleem opgelost.

Gr.
Thierry
Ik heb zojuist alle bij alle 'hetnet' stations de omzetting gedaan naar kpn. Dus de stations zijn weer online....

Gr,
Luc
Door weerzal
#16402
Bedankt Heren,

Sorry voor de late reactie maar was zelf ook offline.
Waarschijnlijk had ook ik een stel mexicanen op visite in mijn lichaam.
Maar gaat nu weer goed en ben blij dat nu alle hetnet fans omgeschakeld zijn.

groet rob.