Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door eugel
#17198
Met vele vragen hier op het forum, en gelukkig met vele antwoorden van mede weeramateurs is het me gelukt om een nieuwe site op internet te zetten.
Ook heb ik een domein genomen om beter herkenbaar te worden op internet.
Mijn nieuwe website is te vinden op:
http://www.weerstation-hengelogld.nl

Op en aanmerkingen of tekortkomingen zijn welkom natuurlijk. ik blijf natuurlijk bezig om de site steeds completer te maken.

Misschien zijn er mede weeramateurs die een link hebben naar mijn oude site?
Deze wil ik vragen om de link aan te passen naar mijn nieuwe site.

Groeten Marcel.
Door wslangerak
#17206
Ziet er in IE goed uit, in Firefox (3.5.5) komt alles onder elkaar te staan, zie bijlage.



Lijkt me toch niet nodig met Joomla?
Bijlagen
hengelo.jpg
hengelo.jpg (32.65 KiB) 2632 keer bekeken
Door eugel
#17209
wslangerak schrijft:
Ziet er in IE goed uit, in Firefox (3.5.5) komt alles onder elkaar te staan, Lijkt me toch niet nodig met Joomla?


Oke bedankt voor jullie reaktie`s tot nu toe.
In firefox werkt het nog niet helemaal hoor ik van Kees, iemand een idee hoe dit kan?
site is inderdaad onder joomla gemaakt.

groeten marcel.
Door Mike
#17213
In Opera ziet het er goed uit, mooie site, alleen is hij nu al dik 9000 onderdelen aan het inladen en dat blijft maar doogaan, dus er zit ergens een dikke kink in de kabel. Inmiddels al meer dan 15.000 onderdelen.

Afbeelding

Wel valt me op dat je bij een o km/u wind (realtime wind) een gevoelstemperatuur geeft van -2.9°C (Tact 5.0°C), heb net een minuut gekeken en de wind blijft nul, volgens mij klopt dit niet helemaal.

Suc6 met je nieuwe site.
Door Mike
#17214
Hier beter te zien ;)



Dit is ook de reden dat je gegevens zo blijven zoals ik je site heb geopend, tis nu 08:06 en je site staat nog op 07:51.

Afbeelding

Door het oneindig inladen van onderdelen??????? update hij iig in Opera je site niet.
Door eugel
#17218
Mike schrijft:
Hier beter te zien ;)



Dit is ook de reden dat je gegevens zo blijven zoals ik je site heb geopend, tis nu 08:06 en je site staat nog op 07:51.

Door het oneindig inladen van onderdelen??????? update hij iig in Opera je site niet.




Bedankt voor je melding Mike. Weet niet waarom het niet goed werkt onder opera. we gaan op onderzoek uit.

Groeten Marcel