Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door wsMaurik
#17639
Helaas heeft bij de stroomstoring vannacht de harddisk van het weerstation het begeven, dus tijdelijk geen weergegevens.
Hopelijk kan ik dit vandaag nog vervangen en weer terug online zijn, zal wel laat in de avond worden vrees ik.

grt
nico
Door Weerstation Kaatsheuvel
#17640
Goedemorgen Nico,
Hopelijk ben je weer snel online,dit is vervelend.
Groet,
Hans
Door wsMaurik
#17649
Tja, je doet er weinig aan helaas. Zag later dat heel Tiel en omgeving getroffen is.
Hier was het een 3 uur zonder stroom vanaf 01.25, maar daar nog langer.

Extra zuur is dat ik dit weekend de UPS zou aansluiten, die vangt ook geen 3uur op maar dan had de harddisk het waarschijnlijk wel overleefd.

grtn,
nico
Door weerzal
#17658
leef met je mee heb thuis geen schade gelukkig.
heeel veel succes.

gr rob
Door Dana
#17661
Hopen dat je snel weer online bent.
Ik denk inderdaad dat we een mooie piek hebben gehad voor de storing want hier fax kapot maar PC's bespaard gebleven.
Door wsMaurik
#17664
Hoi Dana,

Vervvelend van de fax, zag dat je weerstation ook stil was komen te liggen. Gelukkig dus zonder verdere schade aan die onderdelen.
Door wsMaurik
#17665
De openingspagina van de website en de upload naar HWA werken weer :)
Geen data-verlies maar natuurlijk wel een gat in de HWA-gegevens.

Gelijk het hele gebeuren maar wat aanpassen zodat ik maar twee programma's laat uploaden, vandaar dat de rest van de site nog even stil ligt tot morgen namiddag.

grtn,
nico
Door Dana
#17670
Hi Nico

Ja inderdaad lag het weerstation ook stil. Maarja niks aan te doen. Echt een geval van overmacht. Gelukkig alleen een gat in de grafieken maar natuurlijk vervelend dat je zoveel werk aan je PC en je site hebt.