Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door forsurh
#17819
Ik denk dat er de komende dagen heel wat regenmeters die vol liggen met sneeuw gaan ontdooien en dus data door gaan geven.

Zo ook die van mij. Helaas had ik mijn project met de verwarmde regenmeter nog niet klaar. -= Dan maar voor volgend jaar :-) =-

Maar hoe gaat met die data om, want automatisch zal hier wel een neerslagkaartje van gemaakt worden?


Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door weerzoetermeer
#17820
Ja ik denk dat vele daar last van hebben de komende dagen. Mijn Davis ligt nog steeds vol met sneeuw. Toch maar eens naar een verwarming gaan kijken. Wat betreft de neerslagkaartjes...ja het is even niet anders denk ik.

Gr.
Thierry
Door wslangerak
#17823
Ik heb vrijwel alle sneeuw eraf/eruit gehaald voor de dooi. Tot nu toe slecht 0.8 mm gemeten.
Door pb2rdf
#17829
De mijne is nu aan het ontdooien, en ik kan er niet bij, staat op het dak.
Is goed voor de statistieken ....B)
Peter
Door tinuz97
#17832
Die van mij is gister al ontdooid.
Plotseling stond er 'sneeuw' op mijn site,en neerslag dus.
Wat zullen de bezoekers wel niet gedacht hebben lol :P
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#17834
Beste collega,s

Ik had tot nu toe ook een neerslag registratie van 0,5 mm

Vanmorgen de regenmeter ff nagekeken en inderdaad, er zat nog een flink stuk sneeuw/ijs in.
:(
Dit meteen maar ff verwijderd, maar goed, Ik denk dat iedereen op dit moment hetzelfde probleem heeft met de gevalle sneeuw van afgelopen dagen.

Met vriendelijke groet,

Martijn.:cheer:
Door Meteonoord
#17835
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Beste collega,s

Ik had tot nu toe ook een neerslag registratie van 0,5 mm

Vanmorgen de regenmeter ff nagekeken en inderdaad, er zat nog een flink stuk sneeuw/ijs in.
:(
Dit meteen maar ff verwijderd, maar goed, Ik denk dat iedereen op dit moment hetzelfde probleem heeft met de gevalle sneeuw van afgelopen dagen.

Met vriendelijke groet,

Martijn.:cheer:


Je hebt bijna gelijk Martijn, de verwarmde tegenmeters hebben er geen problemen mee.
Ik heb vandaag (nog) geen neerslag.

Groet,

Bert
Door Weerstation Kaatsheuvel
#17839
Goedemiddag,
Ik heb dat probleem ook met smeltende sneeuw in de regenmeter.
Geeft op de website aan dat het sneeuwt niet dus
Vandaag is al het sneeuw eruit gehaald.
Ik ben toch aan het nadenken voor verwarming.
Groet,Hans.
:)