Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door keesweer
#19182
Helaas zal mijn site wel enige tijd uit de lucht zijn. Vanmiddag is mijn site
gehacked en hiermee een hoeveelheid van meer dan 2000 Bulk E-Mails verzonden via mijn hosting om die reden heeft, in dit geval hosting2go, mijn site er uit gezet (ik denk ook terecht) Daar ik weinig of geen ervaring cq verstand heb van deze materie zal het wel enige duren voor ik weer online ben. in ieder geval kan ik pas maandag weer contact op nemen met mijn hosting. Heel jammer en erg vervelend,daar ik in deze periode ook geen gegevens door kan geven aan HWA.

Groetjes kees.
Door Wietse
#19191
Vervelend, zeg.
Raar dat dit ook zo kan gebeuren vind ik. Zou tenminste wel een goed en lang wachtwoord gebruiken, inclusief cijfers.

Trouwens, je site doet het hier wel nu, echter zijn je gegevens niet actueel.
Verder krijg ik ook geen virusmelding van Mcafee of van Windows zelf.
Door Mike
#19200
Wietse schrijft:
Vervelend, zeg.
Raar dat dit ook zo kan gebeuren vind ik. Zou tenminste wel een goed en lang wachtwoord gebruiken, inclusief cijfers.

Trouwens, je site doet het hier wel nu, echter zijn je gegevens niet actueel.
Verder krijg ik ook geen virusmelding van Mcafee of van Windows zelf.


Kan ook zijn dat je een besmet bestand hebt geupload, ja daar zijn ze dan idd niet zo blij mee ;)

Ze zullen de boel ook wel op zn tijd scannen en dan wordt je vanzelf geblokt, niet leuk maar toch wel een goeie zaak.
Door Snarf2000
#19203
Als je nog via FTP op je website kan komen, dan moet je eens zoeken naar een vreemd bestand.
(meestal een php bestandje)
Verwijder deze en je problemen zijn voorbij.

Hoop dat het zo makkelijk zal zijn voor je.

Frans
Door keesweer
#19204
Bedankt voor de reacties. Helaas kan ik niets doen met de ftp of anders, ik kom in het geheel niet bij mijn site, op geen enkele manier.
Ik zal gewoon moeten wachten tot maandag want dan is de helpdesk weer aanwezig.

Vreemd eigelijk dat ik zelf als ik naar mijn site wil, niets te zijn krijg,
melding "De webpagina kan niet worden weergegeven" en dat geld ook voor alle inlog mogelijkheden bij mijn hosting.

Groetjes Kees
Door degraaf
#19205
Je kan er meestal wel op via proxyserver, licht aan je provider of dit kan.
heb dit zelf lang geleden ook eens gehad, is niet met een paar dagen klaar!

Grtn, Willem
Door keesweer
#19207
Hoe doe je dat dan via proxyserver, kanje dat mij uitleggen?
Ik ben hier allemaal niet zo goed in.

Kees
Door degraaf
#19211
Dag Kees,

De gegevens van proxy server moet je bij je Service-Provider halen.
Trouwens, je site doet het hier wel nu, echter zijn je gegevens niet actueel.
Verder krijg ik ook geen virusmelding van Mcafee of van Windows zelf.

De website werkt gewoon als de website via een Hosting Provider loopt, en dat hoeft niet dezelfde te zijn als de Service Provider!

Grtn, Willem
Door keesweer
#19215
Heb trouwens even gegoogled en kwam daar een gratis proxyserver tegen en daar even mijn site ingetikt en ja hoor daar was die. Er stonden overigens wel sex advertenties boven, ik weet allen of dit op mijn site stond of van die proxy server.
In ieder geval mijn dank.

Gr. Kees