Hieronder de klacht van Hosting2go
Beste Klant,
Er is zojuist door een van onze medewerkers overlast geconstateerd van een script of applicatie in FTP upload weerdata vanaf xxx.xxx.xxx.xxx op uw hostingpakket. Dit zorgde ervoor dat de server waarop uw website geplaatst is, overbelast raakte door o.a. een hoge CPU load en veel draaiende scripts en/of website bezoek (http instanties) en/of MySQL queries.
Om de dienstverlening aan onze overige klanten te kunnen blijven garanderen, hebben wij uw website en hostingpakket voorlopig ontoegankelijk gemaakt. We verzoeken u dan ook contact met een van onze supportmedewerkers te zoeken om eventuele verdere stappen te bespreken.
=================================================================================
Met de server is niets mis hoor. Dankzij het ingrijpen van onze dienstdoende storingsmedewerker bleef de server voor andere klanten gewoon bereikbaar. Daarvoor moest uw site wel afgesloten worden want die veroorzaakte nogal wat overlast op de server. De afsluiting was noodzakelijk om de dienstverlening aan onze andere klanten te kunnen blijven garanderen.
Ik heb Plesk voor u ingeschakeld zodat u e.e.a. kunt aanpassen aan uw website zodat deze overlast niet meer kan voorkomen. Als het probleem is opgelost, kunt u zioch nog even bij ons melden. Dan schakelen we uw domeinnaam ook weer in.
U krijgt verder de hartelijke groeten van de storingsmedewerker, die hierdoor om half vijf uit zijn bed moest.
===================================================================================
Uw pakket is inmiddels opnieuw aangesloten. Wel willen we u verzoeken de uploads te beperken in frequentie. Wanneer de server erg druk is ('s nachts onder andere om statistieken te verwerken), en een upload is niet binnen enkele seconden te verwerken, maar de volgende upload komt er alweer aan, zal deze zich opstapelen en de server overbelasten zoals nu plaatsgevonden heeft. U kunt dus beter minder vaak uploaden, bijvoorbeeld 1x per kwartier. Voor de meeste bezoekers zal dit ook frequent genoeg zijn. De FTP uploads staan dan ook beter in verhouding tot de http bezoeken.
===================================================================================
Goeiemorgen.
Vanacht hebben jullie mijn website voor de 2e keer weer plat gelegd.
Daar ik al sinds maart 2008 deze website bij jullie host en er nu in een keer "problemen"zijn, ben ik van mening dat er meer aan de hand moet zijn.
De uploads die ik doe zijn in al die tijd nooit veranderd.
Deze uploads zijn nodig om mijn site actueel te houden.
Vele andere collega's die een zelfde soort site hebben hebben daar ook nog nooit problemen mee gehad.
Hierbij wil ik u vragen om mijn domein toegankelijk te maken, zodat ik al mijn data er af kan halen. (incl. FTP)
Ik zal vandaag (na antwoord van u) nog op zoek naar een andere hosting provider die geen problemen heeft met mijn website.
Hopende op een snelle afwikkeling van deze kwestie.
Frans Veenstra
========================================================================
Beste Klant,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van de door u verstrekte opzegging met betrekking tot uw webhostingpakket en/of domeinnaam. U zult vanaf nu niet meer geincasseerd worden. Het pakket wordt aan het einde van de jaarlijkse periode (29 Maart a.s.) automatisch afgesloten en uw domeinnaam (mits aangevraagd) wordt dan vrijgegeven. Het is voor ons niet mogelijk om domeinnamen te behouden zonder bijbehorend hostingpakket, u zult de domeinnaam in dat geval vooraf moeten verhuizen naar een andere dienstverlener.
Wanneer u in het bezit wenst te komen van een AuthID password (Of EPP code) voor eventuele verhuizing van uw .nl domeinnaam, kunt u deze tijdens onze openingstijden verkrijgen bij een van de medewerkers op
http://www.hosting2go.nl/helpdesk
We hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Hosting2GO Helpdesk
$(&^$(&^$)*$(#*#(#&@&*$@&@$#@^#^$#@
Ze laten er dus ook geen gras over groeien.