Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door eugel
#52257
Hallo,

sinds 2 dagen worden mijn gegevens niet meer geupdate naar twitter.
heb de upload naar twitter via Cumulus (1.90) ingesteld.
Alles staat goed en ook niks aan veranderd.

zijn er meer weercollega`s die dit probleem ook hebben?

is er via een log in cumulus te zien of de weergegevens naar twitter worden verzonden?
Door weerstationhoogeloon
#52259
eugel schrijft:
Hallo,

sinds 2 dagen worden mijn gegevens niet meer geupdate naar twitter.
heb de upload naar twitter via Cumulus (1.90) ingesteld.
Alles staat goed en ook niks aan veranderd.

zijn er meer weercollega`s die dit probleem ook hebben?

is er via een log in cumulus te zien of de weergegevens naar twitter worden verzonden?



Inderdaad, bij mij werkt het ook niet meer sinds 2 dagen, en ook niks veranderd.
Ik weet niet of er in Cumulus een log wordt bijgehouden wat waar naar toe wordt verzonden.

gr. Remie
Door weerstationhoogeloon
#52267
nitrx schrijft:
Gisteren (vrijdag) is er een fix uitgekomen build 1050 beta http://sandaysoft.com/forum/viewtopic.p ... 1&start=10 alleen met deze versie werkt twitter weer het graden symbool kan niet gebruikt worden er scheen iets veranderd te zijn aan de kant van twitter.

grt Ron


Bedankt Ron,
Build 1050 gedownload, geinstalleerd en de "Tweet" loopt weer......

gr. Remie
Door teesee64
#52292
Vreemd, bij mij werkt het niet. Ook niet na de install van versie 1050.


Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Groet,
Theo


EDIT: Never mind. Probleem is opgelost. Ik had een txt bestand aangemaakt en daar stond het graden teken nog in. Dit even weggehaald en het werkt weer.


Groet,
Theo
Door marius92
#52566
hartelijk dank mensen. ik kwam er gisteren opeens achter dat vanaf 10 oktober geen weer meer was gestuurd dus aan het prutsen gegaan maar hiel niet gelukkig waren er meerder en de oplossing was er ook. bedankt