Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Meteoschoonebeek
#68333
Beste weer collega's

Ik ben weer terug online dankzij Oebel van weerstation assen draait mijn weather display weer en kan ik weer gegevens door sturen heb paardagen proef gedraaid en alles lijkt goed te werken alleen zag dat mijn gegevens op weer actueel grijs waren en iets van 136 uur oude data had staan kan iemand dit ongedaan maken zodat ik weer mee kan doen

alvast bedankt groetjes
Jeroen Bosma:woohoo: :woohoo:
Door reitsma1960
#68334
Meteoschoonebeek schrijft:
Beste weer collega's

Ik ben weer terug online dankzij Oebel van weerstation assen draait mijn weather display weer en kan ik weer gegevens door sturen heb paardagen proef gedraaid en alles lijkt goed te werken alleen zag dat mijn gegevens op weer actueel grijs waren en iets van 136 uur oude data had staan kan iemand dit ongedaan maken zodat ik weer mee kan doen

alvast bedankt groetjes
Jeroen Bosma:woohoo: :woohoo:


Hoi Jeroen,

Ik had je nog een mail gestuurd want het kan zijn dat die instellingen in WD nog niet goed staan. De meeste instellingen heb ik weer goed gezet maar ben dat vergeten. Wanneer blijkt dat je data niet doorkomt bij Hetweeractueel zal ik dat ook nog even voor je in orde maken.
Kan ik vandaag, zaterdag, niet doen, maar morgen zondag wel.

Groet,
Oebel
Door Overijse
#68338
Meteoschoonebeek schrijft:
Beste weer collega's

Ik ben weer terug online dankzij Oebel van weerstation assen draait mijn weather display weer en kan ik weer gegevens door sturen heb paardagen proef gedraaid en alles lijkt goed te werken alleen zag dat mijn gegevens op weer actueel grijs waren en iets van 136 uur oude data had staan kan iemand dit ongedaan maken zodat ik weer mee kan doen

alvast bedankt groetjes
Jeroen Bosma:woohoo: :woohoo:


Zou het kunnen dat je uploadurl gewijzigd is, indien ja gelieve die door te sturen naar me via PM "OVERIJSE" of anders terug uploaden naar de normale plaats dan wordt je station automatisch terug opgepikt.

Grtz
Kris
Door reitsma1960
#68341
Overijse schrijft:
Meteoschoonebeek schrijft:

Zou het kunnen dat je uploadurl gewijzigd is, indien ja gelieve die door te sturen naar me via PM "OVERIJSE" of anders terug uploaden naar de normale plaats dan wordt je station automatisch terug opgepikt.

Grtz
Kris


Hoi Kris,

Meteo Schoonebeek is bij Drenthe nu helemaal verdwenen.
De instellingen in Weather Display stonden verkeerd maar heb ik zojuist goed gezet.
Kun je zien of de data weer doorkomt?

Bedankt.

Edit:Zie dat data weer doorkomt. Schoonebeek is er weer :laugh:

Groet,
Oebel
Door Overijse
#68342
reitsma1960 schrijft:
Overijse schrijft:
Meteoschoonebeek schrijft:

Zou het kunnen dat je uploadurl gewijzigd is, indien ja gelieve die door te sturen naar me via PM "OVERIJSE" of anders terug uploaden naar de normale plaats dan wordt je station automatisch terug opgepikt.

Grtz
Kris


Hoi Kris,

Meteo Schoonebeek is bij Drenthe nu helemaal verdwenen.
De instellingen in Weather Display stonden verkeerd maar heb ik zojuist goed gezet.
Kun je zien of de data weer doorkomt?

Bedankt.

Edit:Zie dat data weer doorkomt. Schoonebeek is er weer :laugh:

Groet,
Oebel

:laugh: :cheer: :lol: :woohoo: :silly: