Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
niet kunnen lezen van de reacties op vraag (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: niet kunnen lezen van de reacties op vraag
niet kunnen lezen van de reacties op vraag 2 Weken, 5 Dagen geleden  
Beste Moderator,

Onlangs heb ik een vraag uitgezet op HWA over het onderbreken van de data van mijn Vantage.
Ik zie dat ik 11 reacties heb gekregen maar ik kan er maar twee openen. Daarbij staat een blauw vraagteken bij mijn vraag.

Wat gaat er fout zodat ik de reacties niet kan lezen en wat betekent die vraagteken.

Graag uw antwoord.

Mvrgr Joost
Sloefke (Gebruiker)
Junior forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Joos Windhoos Locatie: Woensdrecht Geboortedatum: 1950-06-15
Gelogd Gelogd  

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:niet kunnen lezen van de reacties op vraag 2 Weken, 5 Dagen geleden  
Sloefke schrijft:
Beste Moderator,

Onlangs heb ik een vraag uitgezet op HWA over het onderbreken van de data van mijn Vantage.
Ik zie dat ik 11 reacties heb gekregen maar ik kan er maar twee openen. Daarbij staat een blauw vraagteken bij mijn vraag.

Wat gaat er fout zodat ik de reacties niet kan lezen en wat betekent die vraagteken.

Graag uw antwoord.

Mvrgr Joost

Hoi Joost,

Al eens geprobeerd om de cache van je browser te legen, of effe HWA te bezoeken in andere browser of je browser effe in incognitomodus zetten en zo HWA bezoeken om toch alle antwoorden op topic te kunnen lezen.

Van hieruit zie ik de volledige thread van je topic.

Grtz
Kris
Overijse (Moderator)
Davis VP2 6153EU - Serial
Data & Forum Moderator
graph
Gebruiker nu online Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Het weer in de druivenstreek Locatie: Overijse - Vlaams-Brabant - België
Gelogd Gelogd  

Weerstation Overijse-Vlaams Brabant-België | Het weer in Overijse
Davis VP2 6153EU - Serial datalogger
Win7 - Weather Display - SyncBack
Klinkt het niet dan botst het maar

Re:niet kunnen lezen van de reacties op vraag 2 Weken, 5 Dagen geleden  
Sloefke schrijft:
Beste Moderator,

Graag uw antwoord.

Mvrgr Joost
Dan nog het vraagteken.
Dat kan bij een reactie of een nieuw bericht worden gekozen net boven het vak waar het bericht wordt getypt. Bij het veld " onderwerp icoon: "
Het eerste bericht, in dit geval jouw bericht, bepaalt welk icoon er wordt afgebeeld in de lijst met forum berichten. daar staat dus bijna altijd een klein briefje. Maar soms kiest men een vraagteken of een waarschuwing-symbool.

Als je een "snelle reactie" maakt op andermans bericht, kunnen al die verfraaiingen niet worden ingevoerd.

Wim
wvdkuil (Moderator)
Data & Forum Moderator
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man Weerstation Wilsele Locatie: Wilsele Belgie Geboortedatum: 1949-03-25
Gelogd Gelogd  

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 59 gasten en 8 leden online