Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Site Weerstation Siebengewald gehackt? (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Site Weerstation Siebengewald gehackt?
Site Weerstation Siebengewald gehackt? 3 Maanden geleden  
Weerstation Siebengewald is helaas (tijdelijk) offline. Mijn webprovider heeft helaas de website geblokkeerd vanwege dat deze mogelijk gehackt zou kunnen zijn. Volgens mij is dat niet het geval. Ze geven aan dat een oude scriptfile mogelijk de boosdoener kan zijn, dat ben ik nu aan het onderzoeken. Ik hoop het weerstation z.s.m. weer in de lucht te krijgen.
jeroenzwart (Gebruiker)
Davis Vantage Pro2 Plus
Goud forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man jerzwa1z@gmail.com Weerstation Siebengewald Locatie: Siebengewald
Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 24/02/2019 20:25 Door jeroenzwart.

Jeroen Zwart | Weerstation Siebengewald

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:Site Weerstation Siebengewald gehackt? 2 Maanden, 4 Weken geleden  
Uiteindelijk bleek toch een onderdeel van mijn site gehackt te zijn. Naar zeggen van de webhoster doordat ik te lang bepaalde Wordpress items/plugins niet had geüpdatet. Nadat dit weer gedaan was is vanmorgen de site weer online gezet, helaas zonder het gewenste resultaat. Mijn gegevens werden van de MB namelijk niet naar de site geüpload, zodat niet de actuele weerssituatie getoond werd en aan bijvoorbeeld HetWeerActueel werd doorgegeven. Geopperd werd dat het IP-adres van mijn thuisnetwerk door de webhoster geblokkeerd zou kunnen zijn, doordat de MB diverse keren tevergeefs is blijven proberen om op mijn site in te loggen. Helaas kon ik pas nu aan Argeweb (de webhoster) mijn IP-adres doorgeven, dat kon ik op mijn werkadres helaas niet achterhalen. Ik heb nu net antwoord gekregen van de webhoster: inderdaad bleek mijn IP-adres geblokkeerd te zijn, ze hebben de blokkade verwijderd. En inderdaad worden mijn gegevens weer correct geüpload naar mijn site! Weerstation Siebengewald is vanaf heden dus weer in de lucht! Overigens ga ik voortaan maandelijks controleren voor updates onder Wordpress (en overige scripts die in gebruik zijn) om dit in de toekomst te voorkomen. Ik kan dat iedereen aanraden!
jeroenzwart (Gebruiker)
Davis Vantage Pro2 Plus
Goud forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man jerzwa1z@gmail.com Weerstation Siebengewald Locatie: Siebengewald
Gelogd Gelogd  

Jeroen Zwart | Weerstation Siebengewald

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 93 gasten en 5 leden online