Het weer - Actueel weer in regio. Het actueel weer is voor iedereen beschikbaar. Leden krijgen (in de nabije toekomst) toegang tot exta informatie, zoals bijvoorbeeld historische gegevens. Leden kunnen ook deelnemen aan het weerforum of zelf hun actuele weer toevoegen.
Hieronder kun je inloggen of een account aanmaken.
Inloggen
Nog geen account? Maak er één aan!

Uitgebreid zoeken in forum

Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
Openweathermap.org (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: Openweathermap.org
Openweathermap.org 3 Maanden, 4 Weken geleden  
Is er hier iemand die data deelt met openweathermap.org en een meteobridge? Ik zag op het meteobridgeforum dat er een update van de software was voor de nieuwe api van openweathermap. Voor mij aanleiding om me aan te melden en het eens te proberen. Ik ontving per emaileen apicode die ik met een zelfgekozen stationnaam in MB ingevoerd heb en waarbij ik ook een stationsid hashcode krijg. Alle vinkjes zijn groen dus het lijkt allemaal te werken.
Echter ik zie mijn station na paar dagen nog niet verschijnen op de map, ik neem aan dat MB automagisch de coordinaten meegeeft maar moet ik nog iets op de website van openweathermap instellen. Het is mij allemaal niet zo duidelijk.

Groet,

Jean-Paul
Heersje (Gebruiker)
Junior forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Vossem Weer-Weather-Meteo
Gelogd Gelogd  

Jean-Paul

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  
Re:Openweathermap.org 3 Maanden, 3 Weken geleden  
Ik heb inmiddels meer duidelijkheid.

1. er wordt een naam toegekend aan je api code. Dat is standaard default. In de openweathermap omgeving kun je die aanpassen aan de naam die je in Meteobridge hebt opgegeven (en niet aangepast kan worden)
2. Ik heb inmiddels van de openweathermap support begrepen dat geuploade data niet op de kaart komt (maar dat je wel toegang hebt tot een aantal gratis api's om data uit te lezen)
Heersje (Gebruiker)
Junior forum deelnemer
graphgraph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Vossem Weer-Weather-Meteo
Gelogd Gelogd  

Jean-Paul

De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.  

Ga naar bovenkant
Advertisement

Bezoekers

We hebben 55 gasten en 3 leden online